annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Actie GRATIS PLAATSINGSKOSTEN

Wanneer komt er nog eens zo'n actie? Is al lang geleden.
Bericht 1 van 66
laatste antwoord
65 ANTWOORDEN 65

Grappig, de grote Jan uithangen, meermaals in je posting melden dat je voor 3 euro met Kiala verzend en niet eens de moeite doen om dit eerst eens te checken...
Kiala-prijs
AUB, leer het nu eens voor eens en voor altijd dat je niet zo alwetend bent zoals je denkt!
Kiala kost je 4,00 euro!

Wat aangetekend verzenden via De Post betreft, ga je al evengoed in de mist met je beredenering!
- De verzender tekent geen "papierke" voor de aangetekende zending!
- Grote verkopers zoals jij hebben al lang een stapelke van die etiketjes gevraagd in het postkantoor om dit thuis voor te bereiden zodat ze geen twee keer moeten aanschuiven.
- Tot slot: waarom aangetekend verzenden? Aangezien je zending zoals je zegt in een doos zit, kan je gewoon als een Taxipost-pakket verzenden en dan heb je ook de traceermogelijkheid die vereist is voor Paypal.
Maar ja... je weigert Paypal dus hoef je je geen enkele zorg te maken.
Enne... de Taxipost-labels kan je net als bij Kiala online aanmaken dus ook hier geen enkel probleem!

Conclusie: er is totaal geen verschil als je doordacht te werk gaat tenminste. Die 5,80 euro meerkost is dus waanzinnig!

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 41 van 66
laatste antwoord

Eerst en vooral heb ik niets te verbergen: alle prijzen, verzendkosten e.d. staan duidelijk in de aanbieding, dus ik heb er geen enkel probleem mee die hier neer te schrijven

Je snapt het blijkbaar niet hé?
Ebay-overtredingen kunnen leiden tot
- verwijderen van je objecten
- schorsen van je account

Aangezien je het hier allemaal "open en bloot" nog eens zit uit de doeken te doen dat je dit doelbewust doet, zou het wel eens ineens de "grote pijn" kunnen worden.
En dat allemaal voor amper een paar eurokes die je er aan gaat verdienen

Paypal staat als aanvaarde betalingswijze aangegeven
Dit beschouw ik als een bug in EBAY vermits ik dit niet kon uitschakelen. Niemand kan me hier onduidelijkheid verwijten denk ik vermits het zowel in de beschrijving staat vermeld (inclusief kleurig logo, dank je voor het compliment mikmak!) en als erratum onder de betalingswijzen

Net de duidelijkheid die je creëert kan je zuur opbreken...
Trouwens: lees alles wat je schrijft en zelfs een simpele ziel heeft door dat je hier enkel de Paypalkosten wil vermijden terwijl je "en passant" nog eens dreigt met een claim van niet-betalende bieder.
Je vergeet echter 1 ding: zo'n claims worden steeds in jouw nadeel afgesloten omdat er wel degelijk een registratie is dat koper betaalde met Paypal ook al stort je zijn betaling terug.

We zullen ons maar niet verder verdiepen in je aanbiedingen en postings zeker? Ik denk dat er van heel je beredenering niet veel recht blijft staan...

Bericht 42 van 66
laatste antwoord

@ Articcynda : Nog geen enkel bod ? Misschien toch geen goed idee om aan te bieden tijdens een promotie, heel veel concurentie ! En met zo een lage startprijs is de besparing op de plaatsingskosten minimaal.

m.

m.
Bericht 43 van 66
laatste antwoord

Grappig, de grote Jan uithangen, meermaals in je posting melden dat je voor 3 euro met Kiala verzend en niet eens de moeite doen om dit eerst eens te checken...

Je hebt inderdaad gelijk Frits, ze hebben hun tarieven blijkbaar veranderd sinds de laatste gratis actie. Jammer, want nu moet ik mijn prijzen ook optrekken...

lees alles wat je schrijft en zelfs een simpele ziel heeft door dat je hier enkel de Paypalkosten wil vermijden

Dat is volledig in het belang van de koper, vermits ik anders deze PayPal kosten zou moeten doorrekenen in de verzendkosten.

Nog geen enkel bod ?

Traditioneel kijken geïnteresseerden de eerste dagen de kat uit de boom en wachten tot de laatste dagen om een bod te doen. Al mijn objecten worden nu al door één of meer kopers gevolgd, dus ik verwacht dat er volgend weekend wel serieus geboden gaat worden.
Bericht 44 van 66
laatste antwoord

Dat is volledig in het belang van de koper, vermits ik anders deze PayPal kosten zou moeten doorrekenen in de verzendkosten.

Als zakelijke verkoper reken ik dit niet mee, dit zijn algemene kosten, te verrekenen in de boekhouding.

Traditioneel kijken geïnteresseerden de eerste dagen de kat uit de boom en wachten tot de laatste dagen om een bod te doen. Al mijn objecten worden nu al door één of meer kopers gevolgd, dus ik verwacht dat er volgend weekend wel serieus geboden gaat worden.

Ik volg elk object want ben zeer benieuwd maar zal niet kopen.

Je hebt inderdaad gelijk Frits, ze hebben hun tarieven blijkbaar veranderd sinds de laatste gratis actie. Jammer, want nu moet ik mijn prijzen ook optrekken...

Hoe dom kun je zijn?

UW WOORDEN in de aanbieding:

Uw veiligheid primeert. Daarom wordt PayPal niet aanvaard voor deze transactie.

Leg mij als koper eens uit welke veiligheid?

Opgelet! Elke betaling via PayPal wordt automatisch teruggeboekt en u wordt door Ebay gemarkeerd als niet betalende koper!

U schrijft lettelijk dat EBAY zelf de koper zal markeren als NIET betalende verkoper!

HOE DURFT U DIT TE SCHRIJVEN !

Als ieand dit rapporteerd wat zeer goed mogelijk is, dan vliegen al je aanbiedingen er af.
Bericht 45 van 66
laatste antwoord

Ik volg elk object want ben zeer benieuwd maar zal niet kopen.

Het is geruststellend dat jij dan niet degene bent die een bod heeft geplaatst!

Leg mij als koper eens uit welke veiligheid?

Volg de link die ik je gaf in één van mijn vorige posts: http://www.aboutpaypal.org/
Hier vind je meer dan genoeg voorbeelden van veiligheidsproblemen met PayPal.

Als ieand dit rapporteerd wat zeer goed mogelijk is, dan vliegen al je aanbiedingen er af.

Ik heb inderdaad gemerkt dat 3 van mijn aanbiedingen verwijderd werden (waarom de 5 anderen, met identieke voorwaarden, er nog staan is me een raadsel), en ik kreeg een email van EBAY met de volgende mededeling:

Uw aanbieding is echter in strijd met eBay's beleid "Veilige betalingsmethoden omzeilen" en is daarom verwijderd.

In mijn ogen heb ik de "veilige" betalingsmethode echter correct omzeild, dus ik begrijp niet waar het probleem juist zit. Bijgevolg stuurde ik een emailtje terug om hierover uitleg te vragen. Het resultaat is dan slappe excuses zoals

We begrijpen dat het frustrerend is, wanneer een aanbieding wordt beeindigd [sic] en dat u zich misschien geviseerd voelt.

Ze dreigen zelfs me als ervaren verkoper terug naar het kleuterklasje te sturen!

Om u meer duidelijkheid te geven over wat op eBay verkocht mag worden en wat niet, bieden we een training aan voor verkopers wiens aanbiedingen werden verwijderd. De volgende keer dat u een object wilt aanbieden, kunnen we u eventueel vragen deze training te volgen. Zodra u deze succesvol hebt voltooid, kunt u opnieuw verkopen, vooropgesteld dat uw account geen andere beperkingen bezit.

Heeft iemand enig idee wanneer de volgende plaatsingsactie plaatsvindt? Ik zou nl. mijn volgende snode plan ter omzeiling van het omzeilingsverbod van "veilige" betaalmethoden willen testen.
Bericht 46 van 66
laatste antwoord

Jammer dat er slechts drie verwijderd zijn. Ik had ze graag alle 8 zien verdwijnen want inderdaad zoals je zegt, ze overtreden alle 8 dezelfde regels.

Mocht je nog steeds niet weten waarom de drie weg vlogen, hoef je maar één ding te doen: lees dit draadje vanaf zondagnacht terug en je zal het dan toch wel doorhebben zeker?
Die louche figuren zoals jij sommigen noemt, weten precies wel meer dan jij hoe het verkoperspel correct gespeeld wordt ;-)

Bericht 47 van 66
laatste antwoord

Voila,

beste allesbeterwetende en ervaringsdeskundige ARTICCYNDA !

Heb je het nu gezien!

Als alle forumlezers nu eens Uw andere aanbiedingen aanklikken en melden bij EBAY dan zijn de 5 andere er ook van.

Dit was dus een erg domme zet voor een zogezegd ervaren verkoper !!!!

Je moet dus nu veel leren hé, beste !
Bericht 48 van 66
laatste antwoord

OEPS !!!

Alles is weg !

Wie niet horen wil moet voelen hé !
Bericht 49 van 66
laatste antwoord

"correct" omzeilen !!!!

:^O