annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Actie GRATIS PLAATSINGSKOSTEN

Wanneer komt er nog eens zo'n actie? Is al lang geleden.
Bericht 1 van 66
laatste antwoord
65 ANTWOORDEN 65

Jammer van al dat werk !
Maar goed, binnen een half jaar ofzo is er nog een promotie.
Persoonlijk zou ik niet wachten, 5 cent aanbiedingskosten is niet veel hé ?

m.

m.
Bericht 51 van 66
laatste antwoord

Ik wist dat ik ze op "volgen" moest zetten om te zien hoelang ze hier zouden blijven staan ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 52 van 66
laatste antwoord

Persoonlijk zou ik niet wachten, 5 cent aanbiedingskosten is niet veel hé ?

Eigenlijk heb ik hieromtrent nog een vraag: als je aanbieding wordt verwijderd, krijg je dan de plaatsingskost terugbetaald? Er zijn nl. nog heel wat andere technieken die ik ook zou willen proberen -- de één al loucher dan de andere -- en ik heb inderdaad niet veel zin om weer een half jaar te wachten. Niet dat dit een invloed zou hebben op de waarde van mijn kwaliteitsitems, maar geduld oefenen is gewoon mijn sterkste kant niet. Iedereen zijn zwakheden hé 😉

Overigens, heeft iemand enig idee hoe ik die kopers die al een bod hadden geplaatst kan contacteren om hen alsnog die spullen proberen aan te smeren?

beste allesbeterwetende en ervaringsdeskundige ARTICCYNDA !

Nieuwe dingen bijleren is enkel maar mogelijk door ze uit te proberen, en dat is precies wat ik dan ook doe. Tijdens de speciale acties is er immers geen enkel financieel risico aan verbonden, hoewel ik inderdaad een foutje heb gemaakt door op de 8 aanbiedingen dezelfde template toe te passen. Verstandiger was geweest om de laatste 4 lichtjes te wijzigen bv. en dan te vergelijken welke het langst online blijven / de meeste biedingen trekken.

Alles bij elkaar was het dus een leerzaam experiment, en de opgedane kennis is zeer waardevol om bij de volgende actie meer geraffineerde technieken te ontwikkelen om PayPal, plaatsing- en verkoopscommissiekosten te omzeilen. Ik heb al wel een paar goede ideeën om mijn toch al vrij geavanceerde layouts (in vergelijking met de gemiddelde hier op het forum ten minste) nog verder te verfijnen.

Eerlijk gezegd ben ik wel verbaasd van de consequente werkwijze van EBAY: zelfs dure objecten en veilingen waarop al geboden was werden offline gehaald. Ik had een ietwat meer hypocriete houding verwacht eigenlijk. Wat wel enigszins teleurstellend is, is dat ze maar flauwe antwoorden sturen op mijn haatmails... het duurt blijkbaar iets langer dan gebruikelijk om die ingedommelde EBAY medewerkers over hun kookpunt te krijgen.
Bericht 53 van 66
laatste antwoord

Waar jij je tijd eigenlijk wilt instoppen?

Meneer is werkloos zeker of leeft van 't OCMW ?
Bericht 54 van 66
laatste antwoord

@winkelcentrum: "meneer" vergeet gewoon dat hij nog zoveel mag experimenteren met lay-outjes, verschillende Layouts die volgens hemzelf "vrij geavanceerd" zijn.
Zolang hij maar blijft beweren dat hij de regels zomaar kan aan zijn laars lappen, zal er wel één of andere persoon zijn die zijn aanbiedingen naar ebay door zal sturen om ze te laten checken.

@articcynda: welke layout, template je ook gebruikt, als je wil dat je objecten het einde van de looptijd halen, zal je je toch wat loyaler moeten opstellen, zoniet vliegen ze er gegarandeerd weer af.
Je mag verdorie al blij zijn dat je gewoon niet van de site vliegt!
Ja, der is één weg om dit niet tegen te komen hoor maar daar zal je zelf moeten achter zoeken als je dit echt wil, ik ga je het alvast niet uitleggen!
Bedot je potentiële kopers gerust verder zolang het kan, maar IK ga je daarbij alleszins niet helpen!

Bericht 55 van 66
laatste antwoord

O ja, om je vraag nog te beantwoorden: als je aanbiedt buiten de promo en je blijkt de ebay-regels terug overtreden te hebben waardoor de objecten opnieuw verwijderd worden, dan kan je fluiten naar een terugbetaling van de plaatsingskosten:

Enkele nuttige links voor jou:

Beleid voor verkopers in't algemeen

Beleid omtrent aanvaarde betalingswijzen

Bericht 56 van 66
laatste antwoord

Een vraagje aan de kenners:

1ste foto is gratis maar met html zet men tal van foto's bij in de aanbieding zelf.

Mag dit volgens EBAY of is dit ook een foutje in de software?
Bericht 57 van 66
laatste antwoord

Uiteraard mag dit, EBAY laat je toe om de HTML 4.0 specificatie te gebruiken in de layouts van je aanbiedingen, en de < img > tag maakt daar deel van uit. In die tag refereer je dan naar de URL van een afbeelding op een externe server, die je vindt via bv. Google Image Search.

Dat je bij EBAY voor extra afbeeldingen moet betalen heeft 2 redenen:
  1. De geüploade afbeedling komt op de EBAY server terecht, moet dus gehost worden en vergt significant meer bandbreedte telkens de aanbieding wordt opgevraagd. EBAY rekent die bandbreedtekost gewoon door.
  2. De meeste verkopers zijn zich niet bewust van het potentieel van de < img > tag, en EBAY maakt simpelweg misbruik van deze onwetendheid door de mogelijkheid te bieden extra afbeeldingen te uploaden aan schandalige tarieven.

Jammer dat mijn aanbiedingen (onterecht) offline werden gehaald, anders zou ik je daarnaar kunnen doorverwijzen ter illustratie.

Zo zie je maar weer dat we hier nog allemaal iets van elkaar kunnen leren 😉
Bericht 58 van 66
laatste antwoord

Je mag verdorie al blij zijn dat je gewoon niet van de site vliegt!

Blijkbaar beschouwen ze mij als te waardevol voor hun zaken, vermits ze liever de moeite zouden doen om me op cursus te sturen ter heropvoeding, dan me simpelweg te verbannen van EBAY 😄

Bedot je potentiële kopers gerust verder zolang het kan, maar IK ga je daarbij alleszins niet helpen!

Mag ik er beleefd op wijzen dat ik enkel EBAY bedot, maar zeker niet mijn kopers? In tegendeel, het omzeilen van onnodige kosten komt ook hen ten goede vermits ik die dan niet hoef door te rekenen.
Bericht 59 van 66
laatste antwoord

vermits ze liever de moeite zouden doen om me op cursus te sturen ter heropvoeding
Stel je er mar niet teveel van voor, het gaat gewoon om een vragenlijstje met meerkeuze-antwoorden die je online moet invullen

Mag ik er beleefd op wijzen dat ik enkel EBAY bedot
Je zal het werkelijk nooit leren é? 15 euro vragen voor iets dat voor 5,70 kan verzonden worden is gewoon bedriegerij eerste klas!
Zelfs met totaal nieuwe verpakking in plaats van je recyclagemateriaal is dit onaanvaardbaar!
Dat je er nog niet via negatieve feedback op afgerekend werd, is gewoon omdat je kopers blijkbaar niet durven te reageren ofwel heeeeeeeeeeel naief zijn

Bericht 60 van 66
laatste antwoord