annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Adresseren van enveloppen

Een vraagje voor mijn medeverkopers.

Momenteel schrijf ik al mijn enveloppen met de hand. Ik was nu aan het denken om het adres af te printen, al is het maar om schrijffouten te vermijden. Maar vooral om tijd te winnen. Ik ben nu iedere maand toch enige uurtjes zoet met het schrijven van enveloppen.

Hoe doen jullie dat?

Ik weet ik kan die naam en adresgegevens naar Word kopiëren en zo een etiket afprinten. Daar ben ik ook wel effe mee bezig. Op de tijd dat ik dat allemaal gedaan heb, heb ik het al met de hand geschreven.

Ik zoek dus een systeem om heel vlug 1 etiket af te printen met de naam en adresgegevens van mijn koper. In de transactiebestanden vind ik de knop label of factuur afdrukken, maar daar vind ik deze mogelijkheid niet direct mee terug. Ik kan enkel iets op A4-formaat afprinten.

De goedkoopste oplossing die ik nu kan bedenken is een stempel laten maken met mijn eigen naam en adresgegevens om als retouradres op iedere enveloppe te zetten, en het adres van mijn kopers maar met de hand blijven schrijven. Zo zet ik nog eens wat hanenpoten op papier 😛

Dat zou misschien nog eens een echte verbetering voor Ebay zijn. In uw transactiebestand een knop om met 1 klik een etiket met de gegevens van uw klant af te printen.

Graag een beetje hulp 🙂
Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

In Word kun je enveloppen uitprinten.
Je kunt daar het retouradres standaard inzetten, dat blijft dan staan en het verzendadres kun je daarin kopiëren/plakken.

Zelf doe ik het zo:
Ik kopieer/plak verzendadressen naar Word en print het uit op een A4, gooi dat onder de papiersnijder en plak het op de envelop of op het pakket met doorzichtig breed tape.

Alles wat ik aan A4 overhoud gebruik ik later opnieuw tot het "op" is.

In verkoopmanager Pro en bij PayPal kun je labels afdrukken maar die zijn enkel geschikt voor pakketten dacht ik, niet voor standaard enveloppen.

Succes!

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 17
laatste antwoord

Het probleem is dat ik bubbelvenveloppen gebruik. Die kan ik niet in mijn printer steken.

Ik kan via verkoopsmanager Pro inderdaad op een A4-blad de nodige gegevens uitprinten. Alleen zijn mijn enveloppen een stuk kleiner dan A4-formaat. Als ik veel moet knippen en plakken is het vlugger met de hand geschreven.
Bericht 3 van 17
laatste antwoord

Net eens aan het Googlen geweest. Ik heb een website gevonden waar je voor 9 euro een gepersonaliseerde stempel kan laten maken. Goed voor een paar duizend stempels (zal wel wat overdreven zijn) meer je kan zeker een tijdje verder).

Dat lijkt met het eenvoudigste. Ook eens gaan kijken naar zo'n dymo labelwriter maar dat lijkt me wat te duur. Zeker als je de prijs van inkt, etiktten, materiaal,... optelt.

Ik denk dat ik mij morgen zo'n stempel ga bestellen. Dat is al de helft van het werk gespaart en geen miserie met etiketten.
Bericht 4 van 17
laatste antwoord

Er zijn stempels te kopen waar je zelf de letters en cijfers kan inschuiven, als je verhuisd kan je het adres veranderen. Te koop bij Ava, en soms (veel goedkoper) bij Aldi.
Ik gebruik zo een stempel voor mijn retouradres, die past zelfs perfect op het vakje afzender van de Kilopost-etiketten

m.

m.
Bericht 5 van 17
laatste antwoord

sorry : Kilopost = Taxipost

m.

m.
Bericht 6 van 17
laatste antwoord

ik gebruik sinds kort een Dymo Label printer. Ik wil niet meer zonder. Bij Ebay zijn goekope etiketten te vinden.
Bericht 7 van 17
laatste antwoord

Die stempel is ondertussen besteld. Eens benieuwd of dat goed werkt.

Nog eens naar zo'n Dymo Label Printer gaan kijken. Dat lijkt met wel een leuk hebbeding, maar wat mij betreft te duur voor wat het is.
Bericht 8 van 17
laatste antwoord

Momenteel staat de Dymo label printer 400 in aanbieding bij Makro voor 96€

Google even op makro en bij Makro.be vind je de folders onder promoties.
Bericht 9 van 17
laatste antwoord

@ronny5869

Ben je voor die Dymo niet goedkoper af bij bedrijven zoals Viking en Pressel?
Bericht 10 van 17
laatste antwoord