annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alleen ophalen "Object" ONZICHTBAAR voor buurlanden BNL etc.

Dag !
Drie , vier jaar geleden wat verkocht via ebay , meestal kleine voorwerpen, vrij vlot !
Deze week ben ik gestart met de verkoop van grotere voorwerpen , zoals 'n auto en 'n wasmachine ! Deze sowieso om af te halen !!!!
Ik heb bieders uit Polen , Frankrijk en Luxemburg , maar zij beklagen er zich over dat ze verplicht worden op "www.ebay.be" in te loggen om mijn aanbiedingen te zien bij ebay.
Alles uitgetest en inderdaad bij "af te halen" onmogelijk "Wereldwijd" of "Europa" zelfs niet " Bnl" in te stellen.
Wie kent er ne tip of truck om potentiële klanten in de omringende landen te bereiken !!
Danke
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Alleen ophalen "Object" ONZICHTBAAR voor buurlanden BNL etc.

Niet ideaal, maar goederen die alleen af te halen zijn, en gelokaliseerd zijn in België, zijn op andere eBay sites alleen te vinden met uitgebreid zoeken. Zoeken op de titel, of kernwoorden uit de titel, en dan alleen ophalen aanvinken en object gelokaliseerd in België kiezen. Men kan dan als men wil nog een categorie kiezen waarin men gaat zoeken.

Voorbeeld: op eBay Duitsland uitgebreid zoeken maar aanbiedingen met “wasmachine” in de titel, met objectlocatie België (Standort in: Belgien) en afhalen bij de verkoper aanvinken (Selbstabholung).

click here

eBay Frankrijk. Hier verschijnt uw aanbieding wel met galerijbeeld:

click here

Bericht 2 van 2
laatste antwoord