op 13-09-2011 16:25
Nooit klagen gehad van de post. Maar nu begint het de spuigaten uit te lopen. Op 1 maand al meer verloren pakjes gehad dan anders op volledig jaar samen. Geen idee wat er aan de hand is, maar ik ben het spuugzat.
Ik ben al lang gestopt met klacht neer te leggen, want je krijgt toch steeds hetzelfde antwoord.
Zijn er hier die ervaring hebben met couriers als GLS, DHL of andere?
op 05-10-2011 13:47
Tja, de post, ik kwam gisteravond thuis, 2 pakjes waren met een touwtje vastgebonden en hingen aan de deurklink. En dat in een redelijk drukke straat, nog een mirakel dat ze niet verdwenen waren ! 😮
Wacht tot ik die postbode zie !!! X-(
op 05-10-2011 14:55
Tja, de post, ik kwam gisteravond thuis, 2 pakjes waren met een touwtje vastgebonden en hingen aan de deurklink.
Wel indien ze verdwenen waren dan had je hier beslist 2 negatieve reacties gegeven, alhoewel de verkoper er niks kon aan doen.
Ik blijf erbij dat we die negatieve reacties over verzending best kunnen missen. Ik heb op dit moment zelfs een klacht tegen de post omdat hun eigen pakje met postzegels welke ik bestelde niet toegekomen is. Zij zeggen van wel, ik zeg van niet, ben immers alle dagen thuis en zie de postbode elke dag...zelfs de postbode zegt dat er veel klachten zijn de laatste tijd...
op 05-10-2011 19:34
Ik weet ook niet wat er aan de hand is. Op één uitzondering vorig jaar na nooit echt veel problemen met de post gehad. Het aantal verloren verzendingen was verwaarloosbaar. De laatste tijd daarentegen...
Gisteren nog een klacht gekregen. Een game opgestuurd. Bij aankomst vertoonde de disc in het midden 2 barsten en werkte niet meer. Wel een spel van € 35. Zo heb ik er zelf ook al eens ontvangen en dat is echt door de druk die op de doosjes terecht komt. Die worden verpakt in stevig bubbelenveloppen en bij veel doosjes voorzie ik dan nog extra bescherming. Ik weet echt niet wat je met doen om dan een barst in die disc te maken. Net alsof er een olifant gaan op staan is.
En binnenkort is het weer Nieuwjaar. Bereid u al maar voor, voor wat tariefverhogingen...
Even geleden ging ik naar de post voor postzegels en hadden ze geen postzegels meer. Vandaag moest ik een pakje Taxipost vignetten hebben en die hadden ze ook niet meer. De post die geen postzegels meer heeft dat is toch wel helemaal het toppunt.
Die mensen aan het loket zijn altijd zeer vriendelijk. Als er niet veel volk is, die ik er vaak een babbeltje mee. Die helpen me waar ze kunnen. Maar de dienstverlening van de post laat de laatste tijd echt wel te wensen over.
Ik bereid me ook al voor op 2 negatieve feedbacks. Een koper kocht 2 games. Die werden in aparte enveloppen verstuurd en geen van beide enveloppes is aangekomen.
Ik heb een officiële klacht bij de post lopen. Er is een dossier van op gesteld. Ik ben nu op het resultaat (wat waarschijnlijk wel niets zal zijn) aan het wachten. Ondertussen zijn er via PayPal wel 2 geschillen gestart. Ik twijfel ook aan de waarheid van die geschillen. Beide games werden op gewone manier verstuurd. Volgens de koper zou de postbode een briefje achtergelaten hebben.
op 07-10-2011 21:50
op 08-10-2011 01:02
Ik vermoed dat zelfs niet, ik ben er zeker van. Deze games werden in 2 verschillende bubbelenveloppen apart verstuurt via de gewone post. Daar wordt geen briefje achtergelaten.
Ik heb nu in het geschil gevraagd wat er op dit briefje stond, maar hierop krijg ik geen antwoord.
Het enige bericht dat ik weet dat de postbode achterlaat is voor een Taxipost of aangetekende zending die moet afgehaald worden in het postkantoor.
Dit was het bericht dat de koper me stuurde. Hierin spreekt hij zichzelf volledig tegen. Hij zegt dat het geleverd werd, maar nadien verloren gaat. Hoe kan de post in hemelsnaam weten hoe ik dit verstuurd heb? Pas nadat ik onderstaand bericht ontvangen heb, heb ik laten weten dat dit in een bubbelenvelop verstuurd is.
Unfortunately I never received the games. The mail-man left a acknowledgement at my address but the packet was lost in the meantime. The post office says that the packet was not sent correctly as it was sent as normal post while it should have been sent as small package.
I am sure that it is the post office that I have to blame but, still, I did not receive the games and I cannot leave a good review.
op 12-10-2011 20:06
X-(ho ho,de post,mijn haar komt recht,?NU in pensioen,hoeveel moet ik jullie vertellen?vraag even of je zelf u stukken mag zoeken,bij beschadigde of verloren voorwerpen,ze heten voorbehouden stukken .!!!jongens wat daar ligt!!!ik weet trouwens ,nog niet waar dat gerief naartoe gaat!!
op 13-10-2011 07:03
wel dit klopt. Als ik hier bij ons sorteercentrum ga klagen dat er pakjes weg zijn, is het eerst wat ze doen, kijken in de "voorbehouden stukken", laatst vonden ze daar nog een ganse kar ongesorteerde stukken 😞
heb ook geen idee wat ze doen als die al een tijdje daar liggen, men zegt dat ze af en toe daar wat stukken proberen weg te werken en alsnog proberen te verzenden.