annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ben ik te achterdochtig?Wat zouden jullie doen?

Vorige week vraagt een koper of hij met pay pal kan betalen en komen afhalen.

Ik antwoord dat afhalen kan,maar dan contant betalen en geen PAY PAl.

De koper is ingeschreven in Belgie,zowel het ebay als het pay pal adres zijn in Jette.

Koopt het object toch en vraagt om te verzenden naar Peru,want woont daar.

Ik weiger.

Komt vandaag af met de volgende oplossing,object verzenden naar een hotel in Italie,waar een vriend,Jesus,verblijft .

Heb de pay pal betaling ongedaan gemaakt .

Zie ik spoken ???

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Ben ik te achterdochtig?Wat zouden jullie doen?

klassiek foefje om iets van je te kopen met geld dat niet van hem is en na een tijdje krijg je dan een email van paypal dat ze het geld terugnemen omdat het een frauduleuze transactie was. Spullen en geld weg en je mag op je hoofd gaan staan ... je gelijk krijg je toch niet want in hun algemenen voorwaarden staat dat spullen betaald met paypal geen kopersbescherming genieten ( ofzoiets )

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Vraag die koper eens waarom je nu zou moeten verzenden naar Peru of Italie als hij in eerste instantie toch kon komen afhalen, benieuwd welke uitleg daar zou op komen.

Photobucket

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Omdat die ondertussen naar Peru zou vertrokken zijn.

Ik vond het al raar dat iemand met pay pal wil betalen en toch wou ophalen.

Ophalen is bij mij contant betalen,heb hier al te veel gelezen op de fora.

Naar Peru verzenden stond niet in de aanbieding,Italie wel.Maar iets naar een hotel gaan verzenden..

Volgens haar is het voor pay pal voldoende een bewijs van verzending te hebben.Volgens mij moet je wel verzenden naar het pay pal adres,in Jette dus.

Via overschrijving wil ik het wel naar Italie verzenden,maar dat wil ze niet.

Mijn voorstel om het verzendadres in pay pal te wijzigen ,kan ze ook niet.

Ik weet dat het gaat want ik heb zelf in pay pal 2 verzendadressen staan,1 in Begie en 1 in het buitenland.

Ik denk dat ze het item gratis wil.

Volgens haar feedback heeft ze nog nooit dergelijk item gekocht,enkel zaken van enkele euro's.

Eerst wil ze ophalen en pay pal ,bij mijn weigering wil ze laten verzenden naar een hotel..

Of heb ik hier al teveel gelezen...

Bericht 4 van 4
laatste antwoord