annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dwergzelfstandige - graag tips van ervaren verkopers :)

Hallo allemaal,

ik ben een kleine zelfstandige en ben de trotse eigenaar van een webshopje in juwelen (www.duckiejewels.be) Sinds kort ben ik beginnen verkopen via Ebay, maar ik heb er wat vragen bij.

Ik denk dat mensen mij heel moeilijk kunnen vinden, om de eenvoudige reden dat als ik zoek onder "juwelen"-"fantasiejuwelen", dat ik mezelf dan ook niet terug vind :s Hoe kan ik dan in godsnaam kopers aantrekken?

Heeft er iemand met wat meer ervaring in verkopen via Ebay misschien wat goede tips om mijn verkoop beter te managen? Alle tips zijn welkom voor deze beginner 😉

Groetjes,
Kim
Bericht 1 van 79
laatste antwoord
78 ANTWOORDEN 78

Laat de tips aan mensen over die er iets van kennen, artic

In mijn eerste post in dit topic heb ik reeds een hele lijst goede tips opgesomd. Van jou heb ik er tot dusver echter nog maar ééntje gezien...
Misschien dus eens overwegen wat meer de daad bij het woord te voegen en je wat minder bezig te houden met collega's onterecht te bekritiseren?
Bericht 41 van 79
laatste antwoord

@ articiynde, NEEN, je tips zijn NIET goed!

Je aanwezigheid hier op dit forum is meestal NIET gewenst!

Maar de vrijheid van spreken primeert, moet je dus zelf uitmaken welke onzin je vaak komt uitkramen.
Bericht 42 van 79
laatste antwoord

In mijn eerste post in dit topic heb ik reeds een hele lijst goede tips opgesomd. Van jou heb ik er tot dusver echter nog maar ééntje gezien...
Misschien dus eens overwegen wat meer de daad bij het woord te voegen en je wat minder bezig te houden met collega's onterecht te bekritiseren?

Zoals steeds staan de beste stuurlui weer aan wal ...

Bericht 43 van 79
laatste antwoord

Hallo allemaal,

ik ben blij dat ik de stap heb gezet om hier een vraagje te posten, ik leer heel veel bij van jullie opmerkingen!