annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dwergzelfstandige - graag tips van ervaren verkopers :)

Hallo allemaal,

ik ben een kleine zelfstandige en ben de trotse eigenaar van een webshopje in juwelen (www.duckiejewels.be) Sinds kort ben ik beginnen verkopen via Ebay, maar ik heb er wat vragen bij.

Ik denk dat mensen mij heel moeilijk kunnen vinden, om de eenvoudige reden dat als ik zoek onder "juwelen"-"fantasiejuwelen", dat ik mezelf dan ook niet terug vind :s Hoe kan ik dan in godsnaam kopers aantrekken?

Heeft er iemand met wat meer ervaring in verkopen via Ebay misschien wat goede tips om mijn verkoop beter te managen? Alle tips zijn welkom voor deze beginner 😉

Groetjes,
Kim
Bericht 1 van 79
laatste antwoord
78 ANTWOORDEN 78

Ach, heb even een dipje, gewoon negeren Ik verwacht er waarschijnlijk gewoon teveel van.

Welkom in het leven van de zelfstandige, kleine Duckie ...:-D

Bericht 51 van 79
laatste antwoord

mja zo goed loopt het allemaal niet meer op ebay. zowiezo zijn de lente/zomer maanden (nuja zoveel mooi weer hebben we nog niet gehad) de slechtste maanden op ebay.

daarbij komt nog de betere zichtbaarheid van buitenlandse aanbieders waardoor vele aanbiedingen moeilijk vindbaar worden.
Bericht 52 van 79
laatste antwoord

Heel wat kopers bieden in de laatste uren, minuten of zelfs seconden van een veiling. Dus niet te vroeg wanhopen. Het kan ook beter zijn om uw aanbiedingen s’avonds, bijvoorbeeld rond 8 of 9 uur te laten aflopen, in plaats van in de namiddag. Het voordeel van veilingen is dat hoe dichter bij aflopen, des te beter de plaats in de zoekresultaten of rubrieken.

Als het moeilijk is om s’avonds uw aanbiedingen op te stellen: Turbolister is de aangewezen gratis tool om aanbiedingen vooraf op te stellen. Maar voor wie zweert bij het verkoopsformulier is hier een tip (gerat van ergens anders) om de kosten van de optie “Geplande begintijd” uit te sparen.