annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dwergzelfstandige - graag tips van ervaren verkopers :)

Hallo allemaal,

ik ben een kleine zelfstandige en ben de trotse eigenaar van een webshopje in juwelen (www.duckiejewels.be) Sinds kort ben ik beginnen verkopen via Ebay, maar ik heb er wat vragen bij.

Ik denk dat mensen mij heel moeilijk kunnen vinden, om de eenvoudige reden dat als ik zoek onder "juwelen"-"fantasiejuwelen", dat ik mezelf dan ook niet terug vind :s Hoe kan ik dan in godsnaam kopers aantrekken?

Heeft er iemand met wat meer ervaring in verkopen via Ebay misschien wat goede tips om mijn verkoop beter te managen? Alle tips zijn welkom voor deze beginner 😉

Groetjes,
Kim
Bericht 1 van 79
laatste antwoord
78 ANTWOORDEN 78

Succes gewenst ! :-)

m.

m.
Bericht 61 van 79
laatste antwoord

Kijk eens bij ebay verkoper freedeliverybelgium daar kan je enveloppen kopen en ze worden gratis geleverd.Je moet er wel min 100 kopen ,maar dan kosten de enveloppen tussen de 19 en de 25 cent ,naargelang de grootte.Dus heel wat minder dan jij betaalt.
Bericht 62 van 79
laatste antwoord

En er zal toch zeker 1 van je objecten verkocht zijnB-)
Bericht 63 van 79
laatste antwoord

hahaha, zo leuk 😄
Thx, Siemenpoes 😉
Talk to you later! 😉
Bericht 64 van 79
laatste antwoord

en sinds wanneer zijn er geen franstaligen in Belgie?

We kunnen op EBAY toch moeilijk rekening gaan houden met elke minderheidsgroep in dit land hé. Om niemand te discrimineren moet je dan ook minstens een Duitstalige EBAY kopie voorzien voor België (derde officiële landstaal dacht ik), en ten minste ook een Turkse en Arabische vermits dat in Brussel het meeste gesproken is. Op die manier zou het wel erg complex worden denk ik.

De minderheden moeten zich maar aanpassen aan de meerderheid, en die spreekt nog altijd Nederlands. Persoonlijk vertaal ik mijn aanbiedingen ook altijd in het Engels, maar daar ben ik niet toe verplicht, dat is enkel een service naar mijn kopers toe.