annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dwergzelfstandige - graag tips van ervaren verkopers :)

Hallo allemaal,

ik ben een kleine zelfstandige en ben de trotse eigenaar van een webshopje in juwelen (www.duckiejewels.be) Sinds kort ben ik beginnen verkopen via Ebay, maar ik heb er wat vragen bij.

Ik denk dat mensen mij heel moeilijk kunnen vinden, om de eenvoudige reden dat als ik zoek onder "juwelen"-"fantasiejuwelen", dat ik mezelf dan ook niet terug vind :s Hoe kan ik dan in godsnaam kopers aantrekken?

Heeft er iemand met wat meer ervaring in verkopen via Ebay misschien wat goede tips om mijn verkoop beter te managen? Alle tips zijn welkom voor deze beginner 😉

Groetjes,
Kim
Bericht 1 van 79
laatste antwoord
78 ANTWOORDEN 78

en sinds wanneer zijn er geen franstaligen in Belgie?

We kunnen op EBAY toch moeilijk rekening gaan houden met elke minderheidsgroep in dit land hé.

Hier wil ik toch nog even op reageren ook al is het van een paar dagen terug.

@Artic : Hier zit je er toch zwaar naast hoor, in het geval van ebay worden veel rubrieken gedomineerd door waalse aanbiedingen en zijn wij vlamingen sterk in de minderheid.

Photobucket

Photobucket

Bericht 71 van 79
laatste antwoord

Hier zit je er toch zwaar naast hoor, in het geval van ebay worden veel rubrieken gedomineerd door waalse aanbiedingen en zijn wij vlamingen sterk in de minderheid

Dit is niet alleen zo langs verkoperskant.

Het aantal aankopen van walen ligt veruit boven die van vlamingen.

Verkopers die op ebay.be enkel in het nederlands of nederlands/engels aanbieden steken volgens mij hun kop in het zand.

Bericht 72 van 79
laatste antwoord