annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dwergzelfstandige - graag tips van ervaren verkopers :)

Hallo allemaal,

ik ben een kleine zelfstandige en ben de trotse eigenaar van een webshopje in juwelen (www.duckiejewels.be) Sinds kort ben ik beginnen verkopen via Ebay, maar ik heb er wat vragen bij.

Ik denk dat mensen mij heel moeilijk kunnen vinden, om de eenvoudige reden dat als ik zoek onder "juwelen"-"fantasiejuwelen", dat ik mezelf dan ook niet terug vind :s Hoe kan ik dan in godsnaam kopers aantrekken?

Heeft er iemand met wat meer ervaring in verkopen via Ebay misschien wat goede tips om mijn verkoop beter te managen? Alle tips zijn welkom voor deze beginner 😉

Groetjes,
Kim
Bericht 1 van 79
laatste antwoord
78 ANTWOORDEN 78

De tip van inko is wel erg goed,je verschijnt dan hoger.
Maar probeer eens om ook een merk item te verkopen,daar kan je wel de verzendingskosten bij vermelden.
Bericht 11 van 79
laatste antwoord

zoals winkelcentrum het al uitgelegd heeft meer algemene zoektermen gebruiken, uw omschrijvingen zijn heel poëtisch maar bevatten geen goede zoektermen.

zo zoekt bijna geen mens op "oorbelletjes" maar wel op oorbellen, earrings.

oh ja : je mag je website niet vernoemen in je aanbieding
Bericht 12 van 79
laatste antwoord

ah ok, euhm hevig forumpje hier 😉 thx!

Ik probeer nu alleszins wat van mijn titels aan te passen, de startprijs hoger te zetten en de verzendkosten wat lager, ben eens benieuwd of er iets goeds van zal komen 😉
Bericht 13 van 79
laatste antwoord

oei geen website noemen, dat zal ik dan ook maar meteen in orde brengen! Thx!
En inderdaad, je hebt volledig gelijk, mijn beschrijving zal minder poëtisch moeten. Je bent een schrijver of je bent het niet 😉 thx! 😉
Bericht 14 van 79
laatste antwoord

Moest ik juwelen verkopen zou ik zeker een aantal "nu kopen" items aanbieden ook.