annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dwergzelfstandige - graag tips van ervaren verkopers :)

Hallo allemaal,

ik ben een kleine zelfstandige en ben de trotse eigenaar van een webshopje in juwelen (www.duckiejewels.be) Sinds kort ben ik beginnen verkopen via Ebay, maar ik heb er wat vragen bij.

Ik denk dat mensen mij heel moeilijk kunnen vinden, om de eenvoudige reden dat als ik zoek onder "juwelen"-"fantasiejuwelen", dat ik mezelf dan ook niet terug vind :s Hoe kan ik dan in godsnaam kopers aantrekken?

Heeft er iemand met wat meer ervaring in verkopen via Ebay misschien wat goede tips om mijn verkoop beter te managen? Alle tips zijn welkom voor deze beginner 😉

Groetjes,
Kim
Bericht 1 van 79
laatste antwoord
78 ANTWOORDEN 78

De tip van inko is wel erg goed,je verschijnt dan hoger.
Maar probeer eens om ook een merk item te verkopen,daar kan je wel de verzendingskosten bij vermelden.
Bericht 11 van 79
laatste antwoord

zoals winkelcentrum het al uitgelegd heeft meer algemene zoektermen gebruiken, uw omschrijvingen zijn heel poëtisch maar bevatten geen goede zoektermen.

zo zoekt bijna geen mens op "oorbelletjes" maar wel op oorbellen, earrings.

oh ja : je mag je website niet vernoemen in je aanbieding
Bericht 12 van 79
laatste antwoord

ah ok, euhm hevig forumpje hier 😉 thx!

Ik probeer nu alleszins wat van mijn titels aan te passen, de startprijs hoger te zetten en de verzendkosten wat lager, ben eens benieuwd of er iets goeds van zal komen 😉
Bericht 13 van 79
laatste antwoord

oei geen website noemen, dat zal ik dan ook maar meteen in orde brengen! Thx!
En inderdaad, je hebt volledig gelijk, mijn beschrijving zal minder poëtisch moeten. Je bent een schrijver of je bent het niet 😉 thx! 😉
Bericht 14 van 79
laatste antwoord

Moest ik juwelen verkopen zou ik zeker een aantal "nu kopen" items aanbieden ook.

Veel mensen willen echt niet zitten wachten tot een veiling is afgelopen (veilingen zijn niet meer zo populair als vroeger, het moet allemaal snel snel gaan)
Bericht 15 van 79
laatste antwoord

waw die Ebay Pulse is echt cool, merci huwitte!
Bericht 16 van 79
laatste antwoord

Well Inko, that makes sense! Ik probeer het! 🙂
Bericht 17 van 79
laatste antwoord

Beste,

let niet op articcynda!

Deze persoon weet niet eens wat "bague" is!

Als je wilt aan franstaligen verkopen en je verkoopt ringen dan is BAGUE een zeer goed woord!

Als onze articcynda een beter woord vind, laat dan maar horen! Ik zit zelf in de juwelen verkoop in Oostende, heb een winkel op de hoek van de koningstraat en kemmelbergstraat en dat Franse woord, samen met "collier" leer je al vlug.

Druk maar eens "bague" in, je zal zien dat dit een juist en goed trefwoord is als je een "ring" verkoopt.

NIET alle mensen sorteren op prijs. Geloof dit vooral niet.

GELOOF NIET wat articcynda zegt door je winst te verrekenen in je verzendkost! Start niet aan de laagst mogelijke prijs als je laat bieden!

Neem dat van mij aan, aub. Ik denk dat velen dit zullen beamen wat ik U in goed vertrouwen zeg.

Johan
Bericht 18 van 79
laatste antwoord

Inko heeft ook gelijk, alvast een aantal items in NU KOPEN aanbieden.

Daar heb ik ook goeie ervaring mee.

Ik verkoop speelgoed wapens uit de jaren 7O, al steeds met NU kopen prijs. Heb 1 keer geprobeerd te laten bieden, ben aan 1 euro gestart en werd verkocht voor 4 euro. Nu verkoop ik de ene aan 7.50 de andere aan 9,- vaste prijs.
Bericht 19 van 79
laatste antwoord

Uitverkocht, die aan 7.50 ... 2 minuten geleden !
Nu enkel nog 12.50 en 9.50
Bericht 20 van 79
laatste antwoord