annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dwergzelfstandige - graag tips van ervaren verkopers :)

Hallo allemaal,

ik ben een kleine zelfstandige en ben de trotse eigenaar van een webshopje in juwelen (www.duckiejewels.be) Sinds kort ben ik beginnen verkopen via Ebay, maar ik heb er wat vragen bij.

Ik denk dat mensen mij heel moeilijk kunnen vinden, om de eenvoudige reden dat als ik zoek onder "juwelen"-"fantasiejuwelen", dat ik mezelf dan ook niet terug vind :s Hoe kan ik dan in godsnaam kopers aantrekken?

Heeft er iemand met wat meer ervaring in verkopen via Ebay misschien wat goede tips om mijn verkoop beter te managen? Alle tips zijn welkom voor deze beginner 😉

Groetjes,
Kim
Bericht 1 van 79
laatste antwoord
78 ANTWOORDEN 78

lol, echt leuk dat er zoveel reactie is! Jullie kennen er duidelijk iets van! ben volop bezig met de aanpassingen, ik hou jullie op de hoogte 😉
Bericht 21 van 79
laatste antwoord

Nog eens een vraagje: raden jullie een winkel op ebay aan?
Bericht 22 van 79
laatste antwoord

met het zoekwoord "ketting" staat ge op pagina 3, dat is niet slecht voor een beginnende verkoper.
Bericht 23 van 79
laatste antwoord

die winkelabonnementen zijn goed als je veel verkoopt (met topwinkel of topwinkel plus kost een aanbieding maar 1 cent meer) ik heb topwinkel plus genomen omdat ik ebay ervan verdenk topwinkel plus gebruikers op een hogere ranking te zetten 🙂
Bericht 24 van 79
laatste antwoord

haha Inko, leuk dat je je "pupil" goed opvolgt, zou je je niet als Ebay-coach aanbieden onder "nu kopen" 😉 😛

Waar hangt dat eigenlijk van af, dat ik op pagina drie sta?
Bericht 25 van 79
laatste antwoord

dat hangt af van de mysterieuze ebay ranking algoritmes waarvan niemand (ook de ebay programmeurs niet) weet hoe ze juist werken.

van een aantal zaken is geweten dat ze de ranking beïnvloeden.

* je komt hoger te staan als je veel verkoopt en als je een goede feedbackscore hebt.