annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dwergzelfstandige - graag tips van ervaren verkopers :)

Hallo allemaal,

ik ben een kleine zelfstandige en ben de trotse eigenaar van een webshopje in juwelen (www.duckiejewels.be) Sinds kort ben ik beginnen verkopen via Ebay, maar ik heb er wat vragen bij.

Ik denk dat mensen mij heel moeilijk kunnen vinden, om de eenvoudige reden dat als ik zoek onder "juwelen"-"fantasiejuwelen", dat ik mezelf dan ook niet terug vind :s Hoe kan ik dan in godsnaam kopers aantrekken?

Heeft er iemand met wat meer ervaring in verkopen via Ebay misschien wat goede tips om mijn verkoop beter te managen? Alle tips zijn welkom voor deze beginner 😉

Groetjes,
Kim
Bericht 1 van 79
laatste antwoord
78 ANTWOORDEN 78

Doordenkertje : iemand koopt 4 colliers ,dus verzendkosten 2+1,5+1,5+1,5 =6,5€.
6,5€ is al een groot pakket.....

Ook een 2de doordenkertje :je items "nu kopen" en biedingen staan dooreen....
Wanneer je eerst je biedingen zet en dan je "nu kopen" heb je de kans dat : ofwel de winnende koper zijn aankopen aanvult met "nukopers" om verzendkosten te besparen ,ofwel de verliezende kopers hun items of gelijkaardigen zoeken tussen je "nukopen".
Bericht 31 van 79
laatste antwoord

ben wel koper ,maar heb dit in verleden opgemerkt bij andere verkopers...
Bericht 32 van 79
laatste antwoord

Als je wilt aan franstaligen verkopen en je verkoopt ringen dan is BAGUE een zeer goed woord!

Als dat het geval zou zijn, dan zou Kim niet op deze EBAY-site zitten maar op de Franse: http://www.ebay.fr

dat hangt af van de mysterieuze ebay ranking algoritmes waarvan niemand (ook de ebay programmeurs niet) weet hoe ze juist werken.

Is nochtans heel simpel hoor, dat zijn doodgewone sorteeralgoritmes. Als ze een SQL-gebaseerde database gebruiken, wat 99 % waarschijnlijk is, dan kan dat zelfs met één enkele query:

SELECT img, title, price, type FROM objects WHERE title LIKE '%halsketting%' ORDER BY "price" ASC;