annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eerste keer dat ik iets verkoop

Hey
Op het risico af van compleet af te gaan...

Ik heb net mijn eerste item op ebay gezet.
Is het normaal dat ik het zelf niet kan terugvinden via de zoekopdracht?

of duurt dit gewoon eventjes voor het te vinden is via de zoekopdrachten?
Bericht 1 van 63
laatste antwoord
62 ANTWOORDEN 62

Geld geven aan een terroristische organisatie? Geef je ook aan Hamas?

Ik zie niet in hoe een organisatie die de grote middelen inzet in de strijd tegen milieuvervuiling, ontbossing, overbevissing enz. en bijgevolg dus de belangen van de hele mensheid behartigt, een terroristische organisatie kan zijn.

Mag ik je er bovendien op wijzen dat Hamas een democratisch verkozen Palestijnse regeringspartij is die naar schatting 80 tot 90% van zijn inkomsten rechtstreeks naar de bevolking laat terugvloeien? Daar zouden onze eigen "politici" nog wat van kunnen leren: minder zakkenvullerij en hardere bestrijding van de bezetter/onderdrukker.

Violence solves all problems. If it doesn't, then one isn't using it enough. (Elfen Lied)
Bericht 61 van 63
laatste antwoord

Extreem linkse hersenspoeling, hebben meer, vooral jonge, mensen last van. Vooral die niet helder en onbevooroordeeld zelfstandig kunnen denken en logische verbanden kunnen leggen.
Met de meesten komt het, door voortschrijdend inzicht, wel goed. Gelukkig maar.

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 62 van 63
laatste antwoord

Wederom geen flauw idee hoe jij ertoe komt dat het verdedigen van fundamentele mensenrechten een extreem standpunt kan zijn. Tenzij je woonachtig bent in Noord-Korea, Myanmar, Saoedi-Arabië of Soedan natuurlijk.
Bericht 63 van 63
laatste antwoord