annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eerste keer dat ik iets verkoop

Hey
Op het risico af van compleet af te gaan...

Ik heb net mijn eerste item op ebay gezet.
Is het normaal dat ik het zelf niet kan terugvinden via de zoekopdracht?

of duurt dit gewoon eventjes voor het te vinden is via de zoekopdrachten?
Bericht 1 van 63
laatste antwoord
62 ANTWOORDEN 62

Momenteel nog niets te zien als ik uw aanbiedingen bekijk.
Het kan soms inderdaad even duren voordat het effectief op de site staat.
Als je 'mijn 'ebay' opent, staat uw item dan zichtbaar bij 'actief' ?
Als het daar niet staat is er waarschijnlijk iets foutgelopen.

Photobucket

Photobucket

Bericht 2 van 63
laatste antwoord

En dat eventuele compleet afgaan daar moet je je niets van aantrekken, daar hebben we hier op het forum al iemand anders voor.

Photobucket

Photobucket

Bericht 3 van 63
laatste antwoord

Ja, het staat wel bij mijn Ebay als actief.

Ok, dankje voor de goede raad!
Bericht 4 van 63
laatste antwoord

Een drietal weken terug toen mijn hond Scooby was gaan wandelen en niet meer terug kwam besliste ik ten einde raad een oproep te doen via internet om Scooby terug te vinden.

Dus dan maar bij de items "gezocht" een foto en tekst ingevoerd.

Stond bij mijn gegevens ook aangeduid als actief maar is er nooit opgekomen, ttz. na drie dagen nog niks. Of het er nu opstaat weet ik niet maar het kan me nie meer bommen.

Scooby is terug, niet direct door de hulp van Ebay maar meer door de hulp van de forumgangers hier aanwezig op de site.

Nogmaals bedankt aan degenen die me hebben geholpen en Ebay kan voor de rest......
Bericht 5 van 63
laatste antwoord

@jonas

Uw aanbieding staat er ondertussen op. Het kan tot 24 uur duren voordat een aanbieding is opgenomen in de zoekresultaten.

Waarom verschijnt het object dat ik heb aangeboden niet in de zoekresultaten?
http://pages.benl.ebay.be/help/find/questions/wheres-my-item.html

@ronny

Vroeger stond er een aparte link op de eBay home pagina naar de gezocht advertenties, maar die zie ik niet meer. Gezocht advertenties staan op een apart gedeelte op de eBay site, dus die zijn niet zo gemakkelijk te vinden. En zo te zien is er weinig activiteit in die afdeling. Maar dat van u staat er op, nog twee dagen tenminste en dan is de maand om.;-)

http://wantitnow.benl.ebay.be/Mijn-Duitse-Dog_W0QQadidZ320526180072

Bericht 6 van 63
laatste antwoord

Hey thanks om dit even te laten weten Huwitte.

Trouwens Ebay sucs anyway. Ik moet tegenwoordig uitloggen om in te loggen.

Vorige week moest ik klikken op de tekst "bent U dit niet?" om in te loggen terwijl ik wel degelijk Ronny5869 ben. Dus elke keer liegen.

Nu moet ik klikken op de tekst "log uit" om in te loggen.

Fraaie en slimme gasten ginder bij Ebay. Zouden ze niet beter met telraampjes spelen in plaats van met PC programma's?B-)
Bericht 7 van 63
laatste antwoord

Hey thanks om dit even te laten weten Huwitte.

Trouwens Ebay sucs anyway. Ik moet tegenwoordig uitloggen om in te loggen.

Vorige week moest ik klikken op de tekst "bent U dit niet?" om in te loggen terwijl ik wel degelijk Ronny5869 ben. Dus elke keer liegen.

Nu moet ik klikken op de tekst "log uit" om in te loggen.

Fraaie en slimme gasten ginder bij Ebay. Zouden ze niet beter met telraampjes spelen in plaats van met PC programma's?

ik moet elke dag opnieuw intikken "bent U dit niet" om in te loggen. Aanvinken om ingelogd te blijven lukt niet, dus als ik van de site afga om naar een andere site te gaan moet ik steeds opnieuw inloggen!

bij kapaza en 2dehands.net heb ik dit niet.
Bericht 8 van 63
laatste antwoord

Ronny en Winkelcentrum, welke webbrowser gebruiken jullie? Hebben jullie de functie "cookies" geactiveerd?

EBAY staat bol van de bugs, maar op het vlak van authenticatie heb ik er nog niet veel gevonden; ik wordt telkens netjes opnieuw ingelogd. Bij het plaatsen van een bod of forumpost moet ik elke 24 uur wel opnieuw mijn wachtwoord invoeren, maar Firefox vult dat al voor mij in zodat ik alleen nog op de knop hoef te klikken :^O
Bericht 9 van 63
laatste antwoord

Aanvinken om ingelogd te blijven lukt niet, dus als ik van de site afga om naar een andere site te gaan moet ik steeds opnieuw inloggen!

Bij het inloggen plaatst eBay een cookie op uw computer. Wanneer u uw browser sluit wordt deze cookie verwijderd en bent u niet meer ingelogd. Als u naar een andere site gaat zonder uw browser te sluiten, bvb door een andere tab in uw browser te gebruiken zou u normaal gezien ingelogd moeten blijven. De andere sites die u vernoemd hebben waarschijnlijk geen bindende biedingen, dus daar kan het minder kwaad dat de volgende die uw computer gebruikt zonder meer in uw naam kan handelen.

Bericht 10 van 63
laatste antwoord