annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eerste keer dat ik iets verkoop

Hey
Op het risico af van compleet af te gaan...

Ik heb net mijn eerste item op ebay gezet.
Is het normaal dat ik het zelf niet kan terugvinden via de zoekopdracht?

of duurt dit gewoon eventjes voor het te vinden is via de zoekopdrachten?
Bericht 1 van 63
laatste antwoord
62 ANTWOORDEN 62

Alvorens ik m'n bemerking gaf heb ik eerst gekeken of hij al dan niet verkocht had! dus ja !!!!!!

Blijkbaar is Artic waar TE VLUG met conclussies trekken !!!!!!
Bericht 21 van 63
laatste antwoord

Doordenkertje :laatse verkoop maart 2009.

Zijn vraag was dus beter :

Ik heb net terug een eerste item op ebay gezet.
Bericht 22 van 63
laatste antwoord

dus een terechte vraag van winkelcentrum en een achterlijke opmerking van artic.
Bericht 23 van 63
laatste antwoord

En dat eventuele compleet afgaan daar moet je je niets van aantrekken, daar hebben we hier op het forum al iemand anders voor.

wat dus bij deze bewezen is ,-)
Bericht 24 van 63
laatste antwoord

Zoals Quasi al opmerkte, dateert de laatste verkoop op het moment dat dit topic gestart werd, van een jaar geleden.

Wie bij de objectbeschrijvingen had gaan kijken, had de enorme discontinuïteit tussen de huidige objecten en de vorig jaar aangeboden objecten opgemerkt.
Hieruit volgt dus overduidelijk dat de persoon die nu objecten aanbiedt, gewoon een bestaande Ebay van een andere persoon leent om enkele objecten te verkopen.

Voor de huidige verkoper ging het dus om zij/haar eerste ervaring met verkopen op EBAY, waardoor het een perfect logische vraag is die hij/zij stelde in dit topic.
Bericht 25 van 63
laatste antwoord

jij hebt een glazen bol ! ik dacht het al.
Bericht 26 van 63
laatste antwoord

jij hebt een glazen bol ! ik dacht het al.

Heeft niets met glazen bollen te maken, wel met het kritisch checken van bronnen.
Bericht 27 van 63
laatste antwoord

kritisch checken ? neen dat doe jij nu precies niet! je bent geknipt om journalist te worden, nieuws de wereld insturen zonder eerst te verifiëren of je informatie wel juist is!
Bericht 28 van 63
laatste antwoord

Hoe kan dat nu???

Ik zou bijna durven zweren dat er hier in dit draadje een posting stond waarin articcynda zich verontschuldigde voor zijn foute interpretatie van de feedback van poster. ?:|

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 29 van 63
laatste antwoord

Zoals Quasi al opmerkte, dateert de laatste verkoop op het moment dat dit topic gestart werd, van een jaar geleden.

Wie bij de objectbeschrijvingen had gaan kijken, had de enorme discontinuïteit tussen de huidige objecten en de vorig jaar aangeboden objecten opgemerkt.
Hieruit volgt dus overduidelijk dat de persoon die nu objecten aanbiedt, gewoon een bestaande Ebay van een andere persoon leent om enkele objecten te verkopen.

Voor de huidige verkoper ging het dus om zij/haar eerste ervaring met verkopen op EBAY, waardoor het een perfect logische vraag is die hij/zij stelde in dit topic.

Toch, dit zijn gissingen en niet noodzakelijk de waarheid. Immers, het kan ook om dezelfde persoon gaan, die gewoon zijn aanbiedingen nu anders doet.

Dus zo overduidelijk is het niet. Het zou overduidelijk zijn als er geen andere verklaring zou kunnen zijn ivm discontinuiteit. Maar die is er wel.

Dus is de vraag van winkelcentrum nog altijd een terechte vraag.
Bericht 30 van 63
laatste antwoord