annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eerste keer dat ik iets verkoop

Hey
Op het risico af van compleet af te gaan...

Ik heb net mijn eerste item op ebay gezet.
Is het normaal dat ik het zelf niet kan terugvinden via de zoekopdracht?

of duurt dit gewoon eventjes voor het te vinden is via de zoekopdrachten?
Bericht 1 van 63
laatste antwoord
62 ANTWOORDEN 62

Wie bij de objectbeschrijvingen had gaan kijken, had de enorme discontinuïteit tussen de huidige objecten en de vorig jaar aangeboden objecten opgemerkt.

Je mag me dan meteen ook eens uitleggen hoe jij de objectbeschrijvingen kan zie die betrokkene in 2009 verkocht.
OF...
geef nu eens gewoon toe dat je de bal mis sloeg...

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 31 van 63
laatste antwoord

geef nu eens gewoon toe dat je de bal mis sloeg

Kinderen geven niet gemakkelijk toe, Frits ...:^O

Bericht 32 van 63
laatste antwoord

Je mag me dan meteen ook eens uitleggen hoe jij de objectbeschrijvingen kan zie die betrokkene in 2009 verkocht.

Via het feedbackprofiel kan je alle nodige informatie opvragen. Daarin zie je dat al de items t.e.m. 2009 Star Wars fanitems zijn, terwijl nu al de items LOTR games zijn. Een duidelijke discontinuïteit, als je het mij vraagt. Waarvoor een andere verkoper op dezelfde account zowat de enige mogelijke plausibele verklaring is.

Kun je misschien gewoon eens toegeven dat je incoherente uitspraken te wijten zijn aan een onvoldoende grondige interpretatie van de feiten?
Bericht 33 van 63
laatste antwoord

Bij mijn weten zijn dit geen "objectbeschrijvingen" maar "titels".

Als je je beredenering door trekt, is er met jouw account dus ook door twee verschillende personen verkocht...
Eentje die een splitter verkoopt en eentje die een hitbox verkoopt?

En iedere verkoper die nu eens tweedehandskledij verkoopt en daarnaast toevallig ook eens een kinderfietsje verkoopt, gebruikt dan ook een account van ander zeker?

Komaan zeg, geef gewoon eens toe dat je onzin uitkraamt!
Dacht je nu echt dat wij onze volgens jou "incoherente uitspraken" niet eerst grondig checken?
Wij zijn echt geen bleukes zulle.

Bericht 34 van 63
laatste antwoord

een onvoldoende grondige interpretatie van de feiten?

Neen, ik hou me aan de objectieve feiten, jij aan subjectieve interpretaties die weinig basis hebben.
Trouwens, waarom zou iemand die Star Wars fan is, ook niet kunnen geïnteresseerd zijn in LOTR???

Bericht 35 van 63
laatste antwoord

Als je je beredenering door trekt, is er met jouw account dus ook door twee verschillende personen verkocht...
Eentje die een splitter verkoopt en eentje die een hitbox verkoopt?

De situaties zijn helemaal niet vergelijkbaar omdat
  • ik uitsluitend rommel verkoop waarin helemaal geen lijn te trekken is, dat in tegenstelling tot dit geval waarbij er uitsluitend Star Wars otaku werd verkocht;
  • ik produceer één aaneengesloten stroom rommel totdat resp. zolder of kelder uitgeput is, terwijl er hier sprake is van een jaar inactiviteit, kenmerkend voor een overname.

Trouwens, waarom zou iemand die Star Wars fan is, ook niet kunnen geïnteresseerd zijn in LOTR???

Vergeef me de verwoording, maar ik vrees dat je met deze redenering toch echt wel op een zijspoor zit. Ergens op deze planeet zal er wel een individu rondlopen dat interesses voor de meest onverenigbare zaken combineert. En hoewel niet onmogelijk, is dit gezien de feiten erg onwaarschijnlijk. Althans in vergelijking met mijn voor de hand liggende verklaring voor de situatie.
Bericht 36 van 63
laatste antwoord

Laat het maar zo artic, dit blijkt toch geen zin te hebben en supergiftman haalt dus met zijn #31 de ware reden aan.

Iedereen die een beetje weet heeft van de werking van ebay en het feedbacksysteem ziet wel dat je "als een vis op het droge" ligt te spartelen om toch maar niet te moeten toegeven dat je foute reactie op winkelcentrum gebaseerd is op het niet checken van de feedbacks.
Je verdere uitlatingen zijn enkel en alleen pogingen om je eruit te l*llen.
Jammer...

Bericht 37 van 63
laatste antwoord

Och, Artic bewijst hoe kinderachtig hij is. Van alle Star Wars fans die ik ken, is er geen enkele die NIET geïntresseerd is Lord of the Rings. Het is lang geen uitzondering, zoals Artic wil beweren.
Bericht 38 van 63
laatste antwoord

Disneybelgium, dat verklaart nog helemaal niet waarom er tot vorig jaar enkel Star Wars items verkocht werden, en na een jaar pauze nu enkel LOTR items.

Jouw stelling klopt, maar ik zou dan verwachten dat Star Wars en LOTR items door elkaar zouden verkocht worden, terwijl dat hier niet het geval is. Vind je de duidelijke scheiding niet frappant?
Bericht 39 van 63
laatste antwoord

Helemaal niet, er zijn enorm veel logische verklaringen voor.

Feit blijft dat jou stelling dat het iemand anders MOEST zijn vol gaten zit.

Het KAN iemand anders zijn, maar er is geen enkel logisch bewijs dat het iemand anders MOET zijn.

Weet je artic, hoe je nu volwassen kan overkomen? door toe te geven dat je compleet fout zat en iemand anders gelijk heeft. Dan zou je geloofwaardiger overkomen
Bericht 40 van 63
laatste antwoord