annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eerste verkoop via paypall.

Hallo,

Ik zat gewoon met een vraagje..
Men alleeerste verkoop zit erop en alles is betaald door de koper met paypall.
Nu ik koop ook enkel met paypall en daar gaat alles automatisch van men rekening, altijd ok.
Maar hoe zit dat nu bij verkoop ?
Het geld staat op men paypall account status is voltooid.
Maar moet ik nu zelf het geld overmaken naar men bankkaart of gaat dit net zoals bij het betalen van iets automatisch door paypall zelf ?

Alvast bedankt voor enige reply's.
Bericht 1 van 18
laatste antwoord
17 ANTWOORDEN 17

Je moet het geld zelf naar je bankrekening doorsturen, anders blijft het op je PP-account staan, dan kan je het wel gebruiken om andere aankopen te betalen.

m.

m.
Bericht 2 van 18
laatste antwoord

Opgelet je moet voor een minimum bepaald bedrag naar je rek. overschrijven anders rekenen ze kosten aan.
Bericht 3 van 18
laatste antwoord

@ Winkelcentrum, dat klopt niet, dat is veranderd, er worden geen kosten aangerekend.

m.

m.
Bericht 4 van 18
laatste antwoord

@mikmak: ons Winkelcentrum holt altijd achter de feiten aan, je moet daar niet teveel aandacht aan besteden.
Bericht 5 van 18
laatste antwoord

@mikmak: er geldt wel degelijk nog een minimumbedrag, ook al het is het fel gedaald van 100€ naar 10€ en heeft dit aldus geen invloed op de betaalde som bij cohonez78

@articcynda: weer eens een foute posting waar we beter geen aandacht aan besteden zeker?

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 18
laatste antwoord

Wie gaat er zich nu bezig houden met € 10 over te schrijven naar zijn bankrekening?
Bericht 7 van 18
laatste antwoord

Los van het feit of iemand nu minder dan 10 euro overschrijft of niet, blijft wel dat je posting fout was. Ben je mans genoeg om je ongelijk toe te geven.
Bericht 8 van 18
laatste antwoord

Opgelet je moet voor een minimum bepaald bedrag naar je rek. overschrijven anders rekenen ze kosten aan.

ik herhaal het nog eens speciaal voor articynda!

vroeger rekende men extra kosten als je minder dan 100 euro op je eigen rekening overschreef.

dit is nu inderdaad wel veranderd maar men kan nog steds extra kosten rekenen.

feit is ook wat ze nu gratis geven ze zullen doorrekenen op een andere manier.

ik zie nu ondertussen al 5% i.p.v. 3.5 % ..... enfin, wil niet te veel op details gaan maar je zal zien, paypal word net als ebay zeer inhalig, want de kassa moet rinkelen.
Bericht 9 van 18
laatste antwoord

Die 100 euro en 10 euro hebben te maken met twee verschillende zaken. Het afschaffen van de kosten (1 euro) bij het opnemen van bedragen kleiner dan 100 euro dateert van eerder dit jaar. Het introduceren van een minimum bedrag van 10 euro waaronder geen opnames naar bankrekening kunnen gebeuren dateert van vroeger, dacht ergens in 2009.

Maar er komen misschien binnenkort andere kosten bij. PayPal US heeft enkele veranderingen aangekondigd voor de volgende maanden. Een refund zal daar niet meer zonder kosten zijn voor de verkoper en ook de kosten bij een Chargeback zullen stijgen voor de verkoper. Zou mij niet verwonderen moest dit later hier ook zo komen.

https://www.thepaypalblog.com/2010/06/paypal-policy-updates/

Bericht 10 van 18
laatste antwoord