annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

FEEDBACK SYSTEM SUCKS..............

Maar ja dat wisten velen onder julllie al waarschijnlijk. Als verkoper sta je mooi in de kou als er een zogezegde ontvreden klant je maar een mooie negatieve feedback geeft. Doe jij als verkoper maar je best om iedeereen tevreden te stellen.
Mijn vraag nu WAT DOET EBAY HIERAAN???? NIETS!!!!!!!!!.
Als verkoper word verondersteld dat je je kosten betaald EN DAN IS VOLGENS MIJ DE DE KOUS BIJNA AF! En oja LAAT JE BROEK MAAR ZAKKEN EN BUIG JE VOOROVER ... 😞

Alle da's weer eens gezegd zal nog maar een jaartje werken om terug positief te geraken. Het is ontmoedigend.... X-(

WOLFMANN_BE
Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

FEEDBACK SYSTEM SUCKS..............

huwitte
Community-lid
Heeft de koper met PayPal betaald en hebt u dit terugbetaald en vervolgens een geschil wegens niet betaling geopend? Als dit zo is zal die negatieve waarschijnlijk niet verwijderd worden. Men mag, wat het ontvangen van PayPal betalingen betreft, geen uitzonderingen maken voor Belgen.



Bericht 2 van 12
laatste antwoord

FEEDBACK SYSTEM SUCKS..............

Om net diezelfde reden werden onlangs nog objecten van een andere forumbezoeker verwijderd.
Indien je Paypal aanvaardt als betaalmiddel, kan je geen uitzonderingen in je tekst vermelden


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 12
laatste antwoord

FEEDBACK SYSTEM SUCKS..............

wolfmann, ik voel met je mee!

dit onderwerp kwam hier al meermaals aan bod en helaas, zolang je kopers hebt van slechte wil en dit systeem blijft zo dan valt er niet veel aan te doen!

spijtig dat er oneerlijke kopers zijn die voor het minste, zelfs zonder ook maar de moeite te doen om te communiceren, een negatieve geven.

't is niet voor niets dat er oorlog is op meer dan 50 plaatsen in de wereld.
Bericht 4 van 12
laatste antwoord

FEEDBACK SYSTEM SUCKS..............

Vroeger kon je ook als verkoper een negatieve feedback geven en dit systeem is beter omdat sommige kopers dan wel 2 x nadenken omdat ze riskeren om OOK een negatieve te krijgen.

Vandaar, ik ben voor het systeem dat je effectief als VERKOPER ook moet de mogelijkheid hebben om een koper negatief te geven.

Als ik een koper onredelijk vind, zelfs al krijg ik een positieve feedback dan krijgt hij GEEN feedback van mij.

Ik had zo eens problemen, had een 3 weken geduurd tot het betaald was, kreeg dan een email dat het niet dat was dat hij wou en dat hij wou ruilen, en dat hij zou (is chantage) een negatieve geven, heb dan uiteindelijk geruild en ik kreeg dan een positieve feedback met gewoon de woorden : ok

Na enkele dagen vroeg die koper of ik ook wou een feedback geven, maar ik heb die NOOIT gegeven. Ik kan geen positief geven als dit niet verdiend is.
Bericht 5 van 12
laatste antwoord

FEEDBACK SYSTEM SUCKS..............

# Winkelcentrum : wat een onzin !
Als een verkoper Paypal aanbiedt dan moet hij het ook aanvaarden.
Ik vind deze negatieve terecht !

m.


m.
Bericht 6 van 12
laatste antwoord

FEEDBACK SYSTEM SUCKS..............

ik schreef even los van dit feit van wolffman.

ik aanvaard ook paypal omdat het niet anders kan, maar ik vraag steeds beleefd aan mijn kopers om dit niet te doen.

sommigen doen het het, anderen niet.

heb zo'n kaartje verkocht 1.99 euro, heb gevraagd in Frans aub aan de koper om NIET met paypal te betalen maar heeft geen zin, ze doen het toch.

ik heb een winkel in oostende en bied bancontact aan, voor kleine bedragen, bvb 5 euro, vraag ik de mensen ook om cash te betalen. dit moet kunnen en de koper dient ook een klein beetje redelijkheid te hebben.

Ik vind dat ebay dan maar de lat moet doortrekken en IEDEREEN dient te verplichten met paypal te betalen.
Bericht 7 van 12
laatste antwoord

FEEDBACK SYSTEM SUCKS..............

articcynda
Community-lid
Als ik een koper onredelijk vind, zelfs al krijg ik een positieve feedback dan krijgt hij GEEN feedback van mij.

Zover zou het eigenlijk niet mogen komen. Van zodra de koper betaalt, heeft hij aan zijn deel van de verkoopsovereenkomst voldaan en verdient hij dus meteen ook een positieve feedback.

Geen wonder dat je de indruk krijgt dat het systeem niet werkt, Winkelcentrum: je begrijpt niet hoe het in elkaar zit!
Bericht 8 van 12
laatste antwoord

FEEDBACK SYSTEM SUCKS..............

articcynda
Community-lid
Ik vind dat ebay dan maar de lat moet doortrekken en IEDEREEN dient te verplichten met paypal te betalen.

Ik zit momenteel met dat probleem en ik wil ervan af! Ik ben er dus voorstander van de redenering om te keren, nog altijd de lat door te trekken en NIEMAND toe te laten met PayPal te betalen. Schaf PayPal gewoon af: het is duur, onbetrouwbaar en de lijst met klachten is eindeloos.
Bericht 9 van 12
laatste antwoord

FEEDBACK SYSTEM SUCKS..............

maar ik vraag steeds beleefd aan mijn kopers om dit niet te doen.

Dat doe ik ook, maar als ze toch met PP betalen, dan aanvaard ik het, en ga niet zoals wolfmann het geld terugsturen, een geschil openen, en dan nog eens de koper beledigen als reactie op zijn negatieve FB.

m.


m.
Bericht 10 van 12
laatste antwoord