annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

FEEDBACK SYSTEM SUCKS..............

Maar ja dat wisten velen onder julllie al waarschijnlijk. Als verkoper sta je mooi in de kou als er een zogezegde ontvreden klant je maar een mooie negatieve feedback geeft. Doe jij als verkoper maar je best om iedeereen tevreden te stellen.
Mijn vraag nu WAT DOET EBAY HIERAAN???? NIETS!!!!!!!!!.
Als verkoper word verondersteld dat je je kosten betaald EN DAN IS VOLGENS MIJ DE DE KOUS BIJNA AF! En oja LAAT JE BROEK MAAR ZAKKEN EN BUIG JE VOOROVER ... 😞

Alle da's weer eens gezegd zal nog maar een jaartje werken om terug positief te geraken. Het is ontmoedigend.... X-(

WOLFMANN_BE
Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

FEEDBACK SYSTEM SUCKS..............

Quote:Heeft de koper met PayPal betaald en hebt u dit terugbetaald en vervolgens een geschil wegens niet betaling geopend? Als dit zo is zal die negatieve waarschijnlijk niet verwijderd worden. Men mag, wat het ontvangen van PayPal betalingen betreft, geen uitzonderingen maken voor Belgen.:-(
End quote

Dan heeft men als verkoper alleen maar plichten en een minimum aan rechten?
In mijn ogen zijn we dan goed op weg naar een totalitair stelsel (maar dat is dan weer mijn mening voor wat die waard is)!!X-(

Wat rest er dan nog? PAYPAL buiten spel zetten en die fijne kopers dan bannen??

In ieder geval ben ik niet van plan een herzieining te vragen van de feedback...

Houdt je gefocused om te verbeteren wat je kan ....:_|

Wolfmann_be
Bericht 11 van 12
laatste antwoord

FEEDBACK SYSTEM SUCKS..............

articcynda
Community-lid
In mijn ogen zijn we dan goed op weg naar een totalitair stelsel

Wat had je dan verwacht in een totalitair land waar politici al 3 jaar lang de grondwet aan hun laars lappen? EBAY volgt gewoon hun slechte voorbeeld.
Bericht 12 van 12
laatste antwoord