annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen !!!

Volgens mij totaal waardeloos want ik zie zo dat er kopers zijn, die maar lage beoordelingen geven terwijl dit eigenlijk niet coorect is.

M'n laatste koper, heeft zeer vlug betaald, ik heb zeer vlug geleverd, hij heeft me een goeie feedback gegeven maar geeft me dan wel maar 9 op 10 voor communicatie!

Kijk, dat vind ik mierenneukerij. Je hebt dus nog steeds van die mensen die vinden dat 10 op 10 niet mogelijk is , dus geven ze maar 8 of 9 terwijl ze wel zeer vlug, correct en goed gediend zijn en zelf geen enkele opmerking kunnen geven.

Vandaar, dat beoordelingsysteem kan een verkoper onterecht kraken!
Bericht 1 van 52
laatste antwoord
51 ANTWOORDEN 51

Ik vind 8 of 9 op 10 een heel korrekte en 'natuurlijke' keuze als je tevreden bent, waarbij je dan 10 op 10 reserveert voor uitzonderlijke situaties waar je eigenlijk meer krijgt dan verwacht.

Het is Ebay die volgens mij fout zit door 8 of 9 niet als een volledig positief resultaat te beschouwen.

Iemand die ervaring heeft op Ebay past zich aan en zal 10 op 10 geven, maar dat kan je toch niet verwachten van ebaygroentjes !

Maar dat is dan een persoonlijk aanvoelen, en geen kritiek op de topic van winkelcentrum.

Bericht 2 van 52
laatste antwoord

Sommigen vergeten dat als ze een lagere score invullen ze ook eens bij zichzelf moeten nadenken :"waar heeft de verkoper gefaald ?".Dit gebeurt echter niet altijd...
Bericht 3 van 52
laatste antwoord

En hoe je zie je dan wel dat je een 9 op 10 kreeg?
Ik dacht dat deze gegevens onzichtbaar waren voor verkopers + gaat de schaal niet van 1 tot 5???

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 52
laatste antwoord

ik was ook al aant zoeken.....vind het ook niet
Bericht 5 van 52
laatste antwoord

Een 9 kan niet hé !
Wel een 10,8,6,4 of 2 op 10.
Of beter in dit geval met 5 sterren :
een 5,4,3,2 of 1 op 5. :-)

m.

m.
Bericht 6 van 52
laatste antwoord

ik had op de 4 sterren 10/10 ik bekijk het nu éénmaal zo maar weet ook de quotering niet precies.

op een gegeven moment zie ik dat iemand feedback gegeven heeft en de waarde totaal voor 1 lijn sterretjes is lager, zo heeft dit zich enkele malen herhaald.

ik vind als je op 23 betaald en op 24 krijg je het pakje al thuis dat je 5/5 of 10/10 verdiend ! Of willen ze het eerder ontvangen of dat ze betaald heben misschien?
Bericht 7 van 52
laatste antwoord

Je hebt geen 10/10, maar 4,8 - 4,9 - 4,9 - 4,8 op 5 !

m.

m.
Bericht 8 van 52
laatste antwoord

jawel, ik begrijp dat wel, ik bedoel het goed in die zin van 10/10 = 5, enfin, wiskundig gezien toch hé? ,-)
Bericht 9 van 52
laatste antwoord

Natuurlijk zijn die beoordelingen niet correct, waardeloos is een te groot woord.
Ik vraag voor verzending geen cent meer dan de werkelijke kostprijs en reken niets voor de regelmatig nieuwe verpakking.
En toch schommelt mijn score voor verwerking en verzendkost slechts tussen de 4,8 en 4,9 %

Photobucket

Photobucket

Bericht 10 van 52
laatste antwoord