annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HELP kan men parfum niet verkopen??

mireille1924
Community-lid

ik wil verkopen maar door dit te krijgen:



(U kunt uw aanbieding niet verzenden omdat de volgende problemen zijn opgetreden




Verkopers opgelet:


Bedankt dat u voor eBay hebt gekozen.


 


Om de veiligheid op eBay als handelsplaats te vrijwaren, kunnen wij verkooplimieten instellen op accounts. Om dit object aan te bieden, dient u controlegegevens op te geven via PayPal. Deze strenge vorm van verificatie is bedoeld om de handelsplaats veilig te houden en om het vertrouwen en het veiligheidsgevoel bij de koper te laten groeien.


 


1) Klik hieronder op de naam van het land waar uw eBay-account is ingeschreven voor instructies over hoe u de nodige controlegegevens kunt opgeven via PayPal.


 


2) Indien u reeds een gecontroleerde PayPal-rekening hebt en u nog steeds dit bericht ontvangt, dient u uw PayPal-rekening aan uw eBay-account te koppelen.


 


Klik hieronder op de naam van het land waar uw eBay-account geregistreerd is voor instructies over hoe u uw PayPal-rekening kunt laten controleren of hoe u uw PayPal-rekening aan uw eBay-account kunt koppelen.


 


Australië | België-befr | België-benl | Canada | Canada - cafr | Duitsland | Filippijnen | Frankrijk | Hong Kong | Ierland | Italië | Maleisië | Nederland | Oostenrijk | Polen | Singapore | Spanje | Verenigd Koninkrijk | Verenigde Staten | Zwitserland Klik hier voor meer informatie over de PayPal-controleprocedure.


 


We kijken ernaar uit om onze succesvolle relatie met u voort te zetten.)






kan ik NIET MEER DOORGAAN!!En ik gebruik al geen paypal, iemand dit al meegemaakt?Alvast bedankt

Image hosted by Photobucket.com
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Re: HELP kan m'n parfum niet verkopen??

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi,


 


Gelieve slechts één draadje te openen ivm uw vraag.


Questie van alle antwoorden samen te houden en verwarring en dubbel werk te vermijden. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 2 van 2
laatste antwoord