annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe een "eerlijke" verkoper ons kan leren op een "eerlijke manier" fra

@ artic:

- niemand verplicht mij inderdaad om hier te komen lezen maar als je nu nog in één draadje je wartaal zou kunnen poneren dan hadden wij nog tenminste de mogelijkheid om ons bezig te houden met ernstige raadgevingen aan die mensen die daadwerkelijk om eerlijke hulp komen vragen en niet steeds jouw wansmakelijke theorieën tussenin vinden!
Bij deze een eerlijke oproep: blijf vanaf nu aub in dit draadje tot je kan inzien hoe je oprecht eerlijk kan verkopen op ebay.
Je zal ongetwijfeld succes hebben maar dan kan ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) dit draadje links laten liggen.
Nu kunnen we gewoon niet naast je gelul (ja, ik blijf dit zo omschrijven omdat het niets anders is)

Voor de rest begin je misschien best om voor je examens eens contact op te nemen met je prof economie want als die op't examen vraagt wat eerlijke handel inhoudt, dan garandeer ik jou nu al een tweede zittijd of nog slechter: een bis-jaar!

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 1 van 54
laatste antwoord
53 ANTWOORDEN 53

Geen idee van welke planeet jij komt, J-A,

Nee, dat weet je niet.

maar voor zover ik weet zijn er in Januari al sinds mensenheugenis examens, met bijhorende voorafgaande blokperiode.

Oh. 😮

Dat wist ik niet, op mijn planeet niet ... nog even een gratis tip voor je examens... let er op dat de namen van de maanden altijd met een kleine letter geschreven worden. Met een hoofdletter alleen aan het begin van een nieuwe zin.
@your service.

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 11 van 54
laatste antwoord

nog even een gratis tip voor je examens... let er op dat de namen van de maanden altijd met een kleine letter geschreven worden. Met een hoofdletter alleen aan het begin van een nieuwe zin.

Gelukkig heb ik uitsluitend mondelinge examens; ik moet de eerste prof nog tegenkomen die zulke schrijffouten kan horen 😛 Maar toch bedankt voor de tip, ik was inderdaad al vergeten dat "januari" in het Nederlands met een kleine beginletter gespeld wordt.
Bericht 12 van 54
laatste antwoord

Artic, enkele vraagjes waarop ik graag eens een antwoord zou willen. Draai voor een keer niet rond de pot en geef eens gewoon eerlijk antwoord.

1. Als je naar de supermarkt gaat, en je koopt een appel, van laat ons zeggen 1 euro. Je betaald met een muntstuk van 1 euro. De cassière antwoord dat de prijs 2 euro is bij cash betaling, aangezien ze straks al dat geld moet tellen, naar de kluis brengen enz. Mijn vraag is:
Is dit volgens jou klantvriendelijk (enkel ja of nee antwoorden)
Zou jij nog terug gaan naar die supermarkt (enkel ja of nee antwoorden)

2. Stel, je koopt in een onlinewinkel, bijv. Proxis een boek. Nadat je betaalt hebt wacht je geduldig. Na meer dan redelijke termijn, heb je nog steeds niets ontvangen. Wat doe jij dan?
a) Niks
b) ik neem contact op met proxis
Indien je b antwoordde: Proxis zegt: het boek is al lang geleden verstuurd, het moet verloren gegaan zijn bij de post. Wat is jou reactie dan? Iets in de trend van: Die dekselse post toch. Proxis, jou treft geen enkele schuld, je moet geen nieuw boek opsturen of me terugbetalen?

Ben benieuwd naar je reactie.
Bericht 13 van 54
laatste antwoord

1.
Is dit klantvriendelijk? Nee
Zou ik nog terug gaan? Ja, met debetkaart betalen volgende keer.

2.
c) ik neem contact op met De Post en werk hen zodanig op de zenuwen dat ze uit pure irritatie hun hele distributiesysteem ondersteboven keren totdat ze mijn pakje kunnen vinden.
Bericht 14 van 54
laatste antwoord

c) ik neem contact op met De Post en werk hen zodanig op de zenuwen dat ze uit pure irritatie hun hele distributiesysteem ondersteboven keren totdat ze mijn pakje kunnen vinden.

Hmmm... Hierin lijken we wel erg veel op elkaar. Zou ik ook doen. :^O

Bericht 15 van 54
laatste antwoord

Tja JA, dat zal dan wel liggen aan zijn gedeeltelijk Nederlands bloed zeker?

Bericht 16 van 54
laatste antwoord

2.

en als de post nu geen enkel probleem heeft met op zijn zenuwen gewerkt te worden en jou koud weg blijven negeren?
Bericht 17 van 54
laatste antwoord

Hmmm... Hierin lijken we wel erg veel op elkaar. Zou ik ook doen.

Uiteraard, het is dan ook de meest voor de hand liggende volgende stap, beste J-A. Die disneybelgium denkt dat hij twee ervaren verkopers als jij en ik iets kan bijleren... Waar gaat dat naartoe met deze wereld?

en als de post nu geen enkel probleem heeft met op zijn zenuwen gewerkt te worden en jou koud weg blijven negeren?

Geloof me, als ik je op je zenuwen begin te werken, dan zal het niet lang duren voor je tot complete waanzin gedreven wordt. Bij overwerkte Post-medewerkers zal dat dus nog veel minder lang duren.
Bericht 18 van 54
laatste antwoord

Ik kom hier echt niet meer bij van 't lachen!!!

twee ervaren verkopers als jij en ik :^O:^O:^O

Photobucket
Bericht 19 van 54
laatste antwoord

Geloof me, als ik je op je zenuwen begin te werken, dan zal het niet lang duren voor je tot complete waanzin gedreven wordt. Bij overwerkte Post-medewerkers zal dat dus nog veel minder lang duren.

Wat ben jij toch lekker naïef...

Trouwens als de post het effectief kwijt is, mag jij hemel en aarde bewegen, je zal het nooit zien.

Maar de vraag was: zou jij proxis iets kwalijk nemen?
Bericht 20 van 54
laatste antwoord