annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe een "eerlijke" verkoper ons kan leren op een "eerlijke manier" fra

@ artic:

- niemand verplicht mij inderdaad om hier te komen lezen maar als je nu nog in één draadje je wartaal zou kunnen poneren dan hadden wij nog tenminste de mogelijkheid om ons bezig te houden met ernstige raadgevingen aan die mensen die daadwerkelijk om eerlijke hulp komen vragen en niet steeds jouw wansmakelijke theorieën tussenin vinden!
Bij deze een eerlijke oproep: blijf vanaf nu aub in dit draadje tot je kan inzien hoe je oprecht eerlijk kan verkopen op ebay.
Je zal ongetwijfeld succes hebben maar dan kan ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) dit draadje links laten liggen.
Nu kunnen we gewoon niet naast je gelul (ja, ik blijf dit zo omschrijven omdat het niets anders is)

Voor de rest begin je misschien best om voor je examens eens contact op te nemen met je prof economie want als die op't examen vraagt wat eerlijke handel inhoudt, dan garandeer ik jou nu al een tweede zittijd of nog slechter: een bis-jaar!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1 van 54
laatste antwoord
53 ANTWOORDEN 53

Trouwens als de post het effectief kwijt is, mag jij hemel en aarde bewegen, je zal het nooit zien.

Met E=mc² toonde Einstein aan dat pakjes niet zomaar kunnen verdwijnen, tenzij ze volledig in energie worden omgezet. Dat betekent dus dat dat pakje ergens onder een bureau is gevallen, achter een pallet is blijven liggen, of in een sorteermachine is blijven steken.
Al moeten ze er nu elke paperclip in hun kantoren of elke bout in hun technische installaties 3 keer voor omdraaien, dat pakje moet kunnen gevonden worden.
Hoe vaak is het al niet voorgevallen dat na tientallen jaren postkaarten, brieven e.d. worden teruggevonden en alsnog worden besteld?

Maar de vraag was: zou jij proxis iets kwalijk nemen?

Natuurlijk niet, zij hoeven niet op te draaien voor het geknoei van De Post.
Bericht 21 van 54
laatste antwoord

Je hebt de point compleet gemist. Ik heb nergens gezegd dat Proxis iets heeft opgestuurd.

Mijn point was net, Proxis kan niet bewijzen iets gestuurd te hebben. En je mag de post nog lekker lang lastig vallen, maar een pakje dat niet bestaat kan ook niet teruggevonden worden.

Dus volgens diezelfde E=mc² kan een pakje dat nooit materie geweest is, nooit materie worden....

dus toon je nog maar eens hoe naïef je bent. Proxis zegt enkel opgestuurd te hebben, maar heeft het niet gedaan...
Bericht 22 van 54
laatste antwoord

Dus volgens diezelfde E=mc² kan een pakje dat nooit materie geweest is, nooit materie worden....

Zonder een steen in de kikkerpoel te willen werpen : hier zou ik niet zomaar zeker van zijn.

Kent er trouwens niemand een manier om van zuivere energie chocoladekoekjes te maken ?

Bericht 23 van 54
laatste antwoord

Kent er trouwens niemand een manier om van zuivere energie chocoladekoekjes te maken ?

Als we dan toch bezig zijn, kent er niemand een manier om lekkere chocolade te maken, die gezond is, vitaminen bevat, lekker is, en waar je niet van bijkomt?
Bericht 24 van 54
laatste antwoord

en waar je niet van bijkomt?

aiaiaiaiaiai

Bericht 25 van 54
laatste antwoord

En alweer sla je de bal mis. Een pakje dat nooit materie is geweest kan wel materie worden als het bestaat als energie. Je kan de formule nl. ook omkeren.

Je hebt de point compleet gemist. Ik heb nergens gezegd dat Proxis iets heeft opgestuurd.

Mijn point was net, Proxis kan niet bewijzen iets gestuurd te hebben. En je mag de post nog lekker lang lastig vallen, maar een pakje dat niet bestaat kan ook niet teruggevonden worden.

De oplossing daarvoor, aangetekend verzenden, is anders toch ook moeilijk waterdicht te noemen hoor. Vorige week werd er nog het voorbeeld gegeven van de koerierdienst die zelf voor ontvangst tekende en het pakje gewoon voor de deur liet liggen uit gemakzucht.

Hoe wil jij je proces transparanter en veiliger maken, als je zulke onbetrouwbare methodes gaat toevoegen?
Bericht 26 van 54
laatste antwoord

De oplossing daarvoor, aangetekend verzenden, is anders toch ook moeilijk waterdicht te noemen hoor. Vorige week werd er nog het voorbeeld gegeven van de koerierdienst die zelf voor ontvangst tekende en het pakje gewoon voor de deur liet liggen uit gemakzucht.

behalve dat je dan wel een been hebt om op te staan. Er kan namelijk heel eenvoudig gecontroleerd worden of je zelf getekend hebt of iemand anders.

Maar dus, je zou proxis altijd gerust laten, en direct de fout bij de post leggen, ook al heeft proxis niks verstuurd?
Bericht 27 van 54
laatste antwoord

Daar bestaan theorieën rond inderdaad, maar het is nog nooit geprobeerd geweest omdat de hoeveelheid energie die nodig is om één koekje van normale omvang te maken, voorlopig niet voor handen is op deze planeet, tenzij je het geduld hebt om jaren te wachten en alle elektriciteit die op de planeet wordt geproduceerd te rerouten naar het CERN.
Bericht 28 van 54
laatste antwoord

Maar dus, je zou proxis altijd gerust laten, en direct de fout bij de post leggen, ook al heeft proxis niks verstuurd?

Om die redenen moet je dus steeds online kopen bij betrouwbare verkopers zoals DataByte, Amazon, ArticCynda e.d. Zo ben je voor 99.9% zeker dat ze je pakje ook daadwerkelijk opsturen, onvoorziene omstandigheden niet uitgesloten.
Bericht 29 van 54
laatste antwoord

Om die redenen moet je dus steeds online kopen bij betrouwbare verkopers zoals DataByte, Amazon, ArticCynda e.d. Zo ben je voor 99.9% zeker dat ze je pakje ook daadwerkelijk opsturen, onvoorziene omstandigheden niet uitgesloten.

Het enige dat ik zie staan is: ik ontwijk je vraag en doe alsof ik niet doorheb dat dit een hypothetische vraag is.
Bericht 30 van 54
laatste antwoord