annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe een "eerlijke" verkoper ons kan leren op een "eerlijke manier" fra

@ artic:

- niemand verplicht mij inderdaad om hier te komen lezen maar als je nu nog in één draadje je wartaal zou kunnen poneren dan hadden wij nog tenminste de mogelijkheid om ons bezig te houden met ernstige raadgevingen aan die mensen die daadwerkelijk om eerlijke hulp komen vragen en niet steeds jouw wansmakelijke theorieën tussenin vinden!
Bij deze een eerlijke oproep: blijf vanaf nu aub in dit draadje tot je kan inzien hoe je oprecht eerlijk kan verkopen op ebay.
Je zal ongetwijfeld succes hebben maar dan kan ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) dit draadje links laten liggen.
Nu kunnen we gewoon niet naast je gelul (ja, ik blijf dit zo omschrijven omdat het niets anders is)

Voor de rest begin je misschien best om voor je examens eens contact op te nemen met je prof economie want als die op't examen vraagt wat eerlijke handel inhoudt, dan garandeer ik jou nu al een tweede zittijd of nog slechter: een bis-jaar!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1 van 54
laatste antwoord
53 ANTWOORDEN 53

Ik maak me wel degelijk de bedenking dat onze kleinkinderen de wenkbrauwen zullen optrekken als ze ons ooit horen praten van munt- en briefjesgeld.
Bericht 51 van 54
laatste antwoord

Inderdaad, de beste methode om de economie te stimuleren is de burger meer koopkracht te geven zodat de consumptie stijgt, en er dus ook meer werkgelegenheid wordt gecreëerd. Een verlaging van de belastingen op werk moedigt ondernemingen aan meer werknemers in dienst te nemen/te houden. Een verlaging van de belasting op inkomen moedigt mensen ook aan om meer/harder te werken i.p.v. te gaan "doppen", wat in sommige gevallen meer geld oplevert dan een job! En een verlaging van de BTW verlaagt de prijzen van consumptiegoederen voor de consument, waardoor er ook meer geconsumeerd zal worden. Al deze eenvoudige ingrepen zouden niet alleen de burger, maar ook de bedrijven ten goede komen.

En wat doen onze politici? De belastingsdruk jaar na jaar nog optrekken, door op de meest absurde dingen belastingen te heffen. Belasting op bedrijfswagens, op zware machines, op lawaai, noem maar op. Als dat geld dan nog zou terugvloeien naar de burger zelf, dan zou dit nog enigszins verteerbaar zijn. Maar in plaats daarvan wordt dit geld gespendeerd aan ontwikkelingshulp aan Congo en Wallonië, waar het in handen van corrupte politici terecht komt, die zichzelf ermee verrijken.

Het is inderdaad triestig dat Karel De Gucht zulke absurde sommen opstrijkt terwijl de modale burger hemel en aarde moet bewegen om zijn objecten verkocht te krijgen op Ebay aan enkele euro's per stuk. Enig lichtpuntje is dan wel dat Karel er niet voor terugdeinst om wantoestanden aan te kaarten (waaronder de corrupte situatie in Congo), en waar nodig de juiste mensen flink tegen hun schenen stampt. Een man naar mijn hart! In dat opzicht levert die 19.000 EUR dan ten minste nog iets op. Terwijl al die Waalse Elio's en Congolese Kabila's bedragen opstrijken die daar niet veel voor moeten onderdoen, er niets voor teruggeven. De Congolese en Waalse bevolking, voor wie die ontwikkelingshulp bestemd is, ziet er nauwelijks iets van.
En Karel investeert zijn 19.000 euro terug in de economie door in Vlaanderen zijn inkopen te doen, maar ik denk niet dat de Congolese of Waalse machthebbers in Vlaanderen komen shoppen met ons geld...

Tot slot: zolang de Walen Vlaanderen gijzelen en onze politici naar hun pijpen dansen, zolang zal er corruptie bestaan. En zolang er corruptie bestaat, zullen er achterpoortjes open blijven die fraude en witwaspraktijken mogelijk maken, want de politici hebben daar zelf alle belang bij!
Bericht 52 van 54
laatste antwoord

Ons landje is een zakdoek groot en we hebben drie regeringen, 2 koninginnen, een koning met een aantal kinderen die meer poepen in bed dan op het WC, met alle gevolgen vandien!

Dat zootje kost de belastingbetaler een bom geld en nog vinden ze allerlei "postjes" uit om nog méér ministers en comsoorten te benoemen.

Waarom stellen ze naast een minister van financiën ook nog geen minister van belastingen aan? Die kan zich, samen met al zijn secretaressen en ander gevolg, bezig houden met het uitvinden van nieuwe belastingen want de minister van financiën heeft het veel te druk met het uitgeven van onze centen.

In het huidige PC-tijdperk waar alles in een handomdraai kan worden opgezocht en geregeld meen ik dat we met 1/3 van onze huidige regering al kunnen toekomen.

Trouwens herinner ik me nog dat België nog niet zolang geleden bijna één jaar "zonder regering" zat en toch bleef alles zijn normale gang gaan. In het nieuws kregen we er dan zelfs een soap bij van ruziemakende ministers. Ik vraag me dus af wat onze regering in feite doet aangezien ons landje toen ook zonder al die potsenmakers bleef draaien.

Nu kunnen we er over zagen zolang we willen er zal toch niks veranderen.
Bericht 53 van 54
laatste antwoord

Nu kunnen we er over zagen zolang we willen er zal toch niks veranderen.
Zolang iedereen dat blijft denken zal er inderdaad nooit iets veranderen, Ronny !

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 54 van 54
laatste antwoord