annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe een verkoop annuleren van een koper die mij slechte feedback geeft als ik geen korting geef?

Ik heb een probleem met een klant die reeds 6 maand geleden enkele objecten wilde kopen,hetzij met een fikse korting.

Ik heb korting gegeven en een extra kado,hetzij niet de korting die meneer wenste.

Toen hij het pakket ontving,heeft hij alsnog een slechte(neutrale) feedback gegeven,desondanks de korting en kado.

Deze koper is nu terug onder een nieuwe naam,met prive feedback.Hij heeft een object gekocht dmv Nu Kopen,en meteen betaald.

Nu wil hij nog 2 items met een fikse korting.Ik wil hem dit niet geven,sterker nog wil ik de transactie volledig annuleren.

Toch loop ik hierdoor het grote risico alsnog slechte feedback te krijgen,want na annulatie kan een koper dit alsnog doen,ookal betaal je netjes terug.

Ik wil niet mijn goede reputatie verliezen,ik verkoop al 10jaar op ebay en door deze persoon kreeg ik begin januari mijn eerste 4(!) onterecte neutrale feedbacks.

Please help!!

 

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Hoe een verkoop annuleren van een koper die mij slechte feedback geeft als ik geen korting geef?

Had je die koper op de lijst gezet van kopers die niet op je objecten kunnen bieden?

Theoretisch mogen die dan niet kopen onder een ander account.

In dat geval kan je misschien gedaan krijgen dat de verkoop ongedaan wordt gemaakt.

 

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Hoe een verkoop annuleren van een koper die mij slechte feedback geeft als ik geen korting geef?

Ik heb deze koper destijds niet geblokkeerd,helaas.

Dit heb ik nu wel gedaan.

Wat kan ik nog doen?Iemand advies?

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Hoe een verkoop annuleren van een koper die mij slechte feedback geeft als ik geen korting geef?

Heeft de koper betaald via pay pal ?

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Hoe een verkoop annuleren van een koper die mij slechte feedback geeft als ik geen korting geef?

Ja dit klopt.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Hoe een verkoop annuleren van een koper die mij slechte feedback geeft als ik geen korting geef?

Gewoon afhandelen: traceerbaar verzenden, geen korting geven en alle mailing bijhouden.

Laat deze het liefste verlopen via het ebay-berichten-systeem en verwijder zeker niks.

Indien hij/zij je hierin een stuk chanteert, heb je alle bewijzen in de hand om zijn feedback te laten verwijderen.

Beter zelfs: hij/zij loopt het risico geschorst of definitief verwijderd te worden van de site




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Hoe een verkoop annuleren van een koper die mij slechte feedback geeft als ik geen korting geef?

maar kunnen wel nog feedback geven negatief of neutraal , wij als verkoper kunnen dit niet
Bericht 7 van 7
laatste antwoord