annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

een bieder met feedback "0"

Goedenavond leden,

 

Ik heb een dringende vraag en hoop dat iemand me tips kan geven.

Ik ben particulier en heb momenteel een schilderij te koop staan met veiling.

Op enkele dagen tijd is het de startprijs enorm gestegen door steeds dezelfde bieder die wellicht een max. bod heeft ingegeven.

Nu zag ik dat deze een feedback 0 heeft en reeds lid is sinds 2011 dus ik vertrouw het zaakje niet 100%. Wat raden jullie me aan om te doen want heb hier totaal geen ervaring mee.

Alvast bedankt voor de tips! 

 

Grtjs,

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

een bieder met feedback "0"

Over welk schilderij gaat het? Ik zie er wel eentje staan die getegen is tot boven de 70 euro maar niet door een bieder met feedback "0"




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 10
laatste antwoord

een bieder met feedback "0"

Bedankt voor uw antwoord.

 

Nee, het was een ander schilderij. Zie hier het objectnr: 161431283674

 

Ik heb de koper gevraagd wanneer hij het komt halen en hij antwoordde dat het niet vroeger zal zijn dan 2 of 3 november.

 

Ik heb hem hem gezegd dat ik zolang echt niet wilde wachten en dat hij het bedrag ofwel kan overschrijven en ik het schilderij verstuur, ofwel kan komen halen voor 15 oktober. Hij krijgt dus nog 10 dagen de tijd alvorens ik een gechil start wegens niet betaald object, wat ik hem ook eerlijk heb gezegd. 

 

Of vinden jullie dat ik nu al een geschil moet starten?

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

een bieder met feedback "0"

Deze bieder had slechts 1 bod uitgebracht maar reeds vrij snel, namelijk de 26e.

Ik zou toch voorzichtig zijn deze persoon zomaar te betichten van bewust fake bieden.

Je weet het nooit uiteraard maar ik had hem wel het voordeel van de twijfel gegeven.




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 10
laatste antwoord

een bieder met feedback "0"

Ik heb hem idd ook die kans gegeven, echter wilde ik niet nog een maand wachten alvorens hij zou betalen. Daarom heb ik hem de tijd gegeven om te reageren voor 15 oktober. Of vindt u dat ik al eerder een geschil moet openen? 

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

een bieder met feedback "0"

Het zou wel heel onfair zijn om nu reeds een geschil te openen, u heeft de koper tenslotte zelf de tijd gegeven tot 15 oktober om het object te komen ophalen. Wanneer de koper niet ten laatste 15 oktober opdaagt kan u nog steeds - terecht - een geschil wegens niet-betaling openen.

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

een bieder met feedback "0"

Inderdaad, dat was ook mijn bedoeling. Ik ga dus afwachten tot 15 oktober.

Wat ik wel vreemd vind is dat hij nog steeds niet heeft gereageerd op mijn laatste mail.

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

een bieder met feedback "0"

Tja, dat gebeurt wel meer, ook bij verkopers. Het lijkt wel of dat niet iedereen dagelijks of regelmatig zijn mail nakijkt of het kan natuurlijk ook laksheid zijn. Nu ja, enige wat je kan doen is gewoon afwachten wat er zal gebeuren.

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

een bieder met feedback "0"

Bedankt voor de tips, ik hou jullie verder op de hoogte! 

Bericht 9 van 10
laatste antwoord

een bieder met feedback "0"

Mijn gevoel is uitgekomen; heb niets meer van de "koper" vernomen, na geschil te openen dus object is inmiddels terug aangeboden nadat het geschil gesloten werd.

Bericht 10 van 10
laatste antwoord