ik heb probleem met niet kunnen negative feedback geven aan lastige en niet betalende kopers,ik heb probleem met pis-pal dat denkt zomaar om de bedrag te blokeren omdat koper zegt dat kapot of niet wat wervacht is???? hoeval zie die op fotos?!!! ik heb last dat allen kopers worden bechermd en verkopers NIET!!! ik heb nog par dingen te koop en dan sluit ik mijn boekjes toe...heb genoeg van...ik denk dat nog mensen zijn met zelfde probleem...ik zou willen peticie tekenen...an nog iets ik heb probleem met GEGEIM HOUDING VAN BIEDERS...waarom moet dat??????
IK WIL GELD GEVEN
Deze forums zijn tegenwoordig beter dan gelijk wat er op tv te zien is, en het beste wat er de afgelopen jaren op het forum is verschenen.
Absolute klasse, ik geniet.
Nee, zo absurd is dat niet.
Ik heb b.v. stapels van dezelfde boeken over kunst liggen en die wil ik zeker allemaal verkopen.
Ooit een pallet "van de camion" gevallen en mee naar huis genomen of zo? Zo niet, dan zal wat ik nu ga zeggen je choqueren dus ga zeker even op een stoel zitten:
boeken zijn geen wegwerpartikelen, je kan hetzelfde boek meerdere keren lezen i.p.v telkens een nieuw identiek boek te kopen.
Als je er toch nog van overtuigd bent dat je boeken over kunst ( :_| ) aan de straatstenen kan kwijt geraken, wees dan wel snel... ondertussen bestaat er zoiets als e-books. Gratis te downloaden.
al ooit eens in een winkel geweest ???
Ter info: Ebay is een veilingsite en geenwebwinkel. Zoek je een winkel, dan moet je bij Amazon zijn.
IK WIL GELD GEVEN
Hartelijk dank daarvoor. Maar biedt bij voorkeur op één van mijn objecten, dan hou ik er ook nog een extra positieve feedback aan over.
Hm, ik ga morgen naar de Hema, ik ga die kaaskoekjes toch eens proberen !
Ik heb hier ook 10 dezelfde boeken, komen van de auteur, die er nog een paar kartonnen dozen vol van heeft, en me gevraagd heeft er enkele te verkopen !
En nooit gehoord van dubbele, of driedubbele voorwerpen in een verzameling ?
Nu gaan we van de trol leren wat ebay is, waarvoor deze site staat, wat en hoe we er mogen verkopen ...
Ik leer je helemaal niets, behalve Wikipedia gebruiken. Sta me toe de eerste zin te citeren: "De internetsite eBay is een van de grootste veilingsites op het internet voor het aanbieden van nieuwe of tweedehands spullen."
Dat moet toch ook voor jou helder Nederlands zijn, denk ik.
En nooit gehoord van dubbele, of driedubbele voorwerpen in een verzameling ?
Een rasechte verzamelaar ruilt zijn dubbele exemplaren met andere verzamelaars i.p.v. ze te verkopen.
Een rasechte verzamelaar ruilt zijn dubbele exemplaren met andere verzamelaars i.p.v. ze te verkopen.
En via eBay kan je het gemakkelijkst in contact komen met collega verzamelaars, je ruilt je dubbele exemplaren voor geld, en daarna kan je dat geld opnieuw ruilen voor exemplaren die je nog tekort had in je verzameling.
"De internetsite eBay is een van de grootste veilingsites op het internet voor het aanbieden van NIEUWE of tweedehands spullen."
Dus ook 'nieuwe' spullen, waarvan er meestal meer dan ééntje verkocht wordt !
ondertussen bestaat er zoiets als e-books. Gratis te downloaden.
Sommige mensen willen nog lekker ouderwets een boek lezen. Gezellig op strand, op je terras op de sofa een boek lezen. Een pc scherm lezen is toch niet hetzelfde.
Zo ook met CD's. Tuurlijk kan je die downloaden, maar ik wil een boekje erbij, ik wil een schijfje. Ik ben misschien ouderwets, i don't care. ik hou van de charme.
behalve Wikipedia gebruiken
Ja, en als het op Wikipedia staat is het zeker juist, dat weet iedereen... zucht....
Trouwens, ik verkoop soms collector items CD singles. Ik heb dezelfde single in verschillende versies. als ik er een verkoop, kan ik altijd mijn tweede exemplaar aan de tweede hoogste bieder verkopen. Voor sommige verzamelaars is een andere foto op het hoesje geen probleem en dus kan ik hetzelfde product meerdere keren verkopen.