annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

ik heb probleem met niet kunnen negative feedback geven aan lastige en niet betalende kopers,ik heb probleem met pis-pal dat denkt zomaar om de bedrag te blokeren omdat koper zegt dat kapot of niet wat wervacht is???? hoeval zie die op fotos?!!! ik heb last dat allen kopers worden bechermd en verkopers NIET!!! ik heb nog par dingen te koop en dan sluit ik mijn boekjes toe...heb genoeg van...ik denk dat nog mensen zijn met zelfde probleem...ik zou willen peticie tekenen...an nog iets ik heb probleem met GEGEIM HOUDING VAN BIEDERS...waarom moet dat??????
Bericht 1 van 92
laatste antwoord
91 ANTWOORDEN 91

In the quiet words of the virgin mary: Come again?
Bericht 71 van 92
laatste antwoord

فهل تريدون الماعز :^O

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 72 van 92
laatste antwoord

@sony-san: wij niet begrijp jij willen seggen, miskien jij eerst Nederlands leren kunnen gelijk zouden moeten 4 miljoen Walen terwijl wij bezig bennen over koekjes en ikea kasten?
Bericht 73 van 92
laatste antwoord

@sony-san

effe op je accountnaam geklikt, beste trucker uit Oostende :

talen die ik spreek:
nederlands,engels,frans

Misschien eerst even kalmeren en dan proberen in één van de andere twee talen ?

Bericht 74 van 92
laatste antwoord

joaquin "ik eet zwinne vlees en ben geen arabier" dommekloot=... en voor de rest ja das grappig..ik moet geen perfecte vlams schrijven ,tes geen nut aan..en voor de valen dat is personelijke keuze om geen vlams te praten.. i feite waarom? vlanderen was mix van spanjarden en germanen in vroegere tijden,dus ben thuis ier..:-D
Bericht 75 van 92
laatste antwoord

ismi grazm agr hollowaz niwi gnotto vurignaz kirogwo tamigan ogramg

(de zin hierboven toont sony-san het belang van spellingsconventies aan, als we elkaar willen blijven verstaan)
Bericht 76 van 92
laatste antwoord

vlanderen was mix van spanjarden en germanen in vroegere tijden

Hier heeft de sony wel gelijk he, voor een deel toch, de Spanjaarden was wel een tijdje na de Germanen. Je mag er nog wel de Romeinen aan toevoegen. Een drietal km vanwaar ik woon is nog een Romeinse linie geweest.
In elk geval, mix. Belg/Spanjaard/Romein. Niks om je over te schamen eigenlijk.

Photobucket

Photobucket

Bericht 77 van 92
laatste antwoord

Tja als je iedereen moet opnoemen die hier ooit al over de vloer geweest is... We hebben immers ook nog invasies gekend van de Noormannen, de Pruisen, de Fransen onder leiding van Napeoleon, de Duitsers tijdens de Wereldoorlogen. En vergeet de invasie van de Walen niet die op dit ogenblik aan de gang is, natuurlijk.

Dit is allemaal wel geen argument om maar wat onbegrijpbare nonsens uit te kramen. Per slot van rekening, Japan is ook ooit (deels) veroverd geweest door de Nederlanders, maar ik denk niet dat je mag verwachten dat iedereen je verstaat als je in Tokio opeens Nederlands gaat praten.
Bericht 78 van 92
laatste antwoord

Artic, stop eens met zo vernederend te doen over onze mede-landgenoten van over de taalgrens!

Ik heb eens in je feedback gekeken en van de 13 ontvangen feedbacks als verkoper komen er 9 vanuit franstalig België en 1 uit Brussel.

Zonder deze mensen had je zelfs je 40 euro omzet nog niet eens gehaald! Wees dus een beetje sympathieker én dankbaarder aub tegenover deze medemens.

Voor de rest zou het je sieren dat je wat minder negatief zou doen tegenover de mensen van vreemde origine! Ooit hebben onze voorouders ze zelf naar hier gehaald om de kolenmijnen te laten draaien, de staalindustrie te laten floreren, achter onze vuilkarren aan te lopen, onze rioleringen te leggen, en ga zo maar door.

Een beetje meer respect voor dus niet enkel de Walen maar in't algemeen voor iedere mens, zou je echt wel sieren!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 79 van 92
laatste antwoord

hetzijspoor = dank u.eindelijk iemand normaal op deze forum.ik ben origineel van croatie en ben ier 20jaar,en moet ik zegen dat belgie goede land is om te wonnen,werken en leven.ik moet zeggen dat mijn land "croatie" een ape land is en dat is maar waar.goed voor vakantie en niets anders.wacht maar als jij daar doktor nodig hebt,man man...zonder geld zij laten u dood gaan in croatie..tristig.. nu ik will allen zegen dat ik vind dat ebay sommige regels overschrijd met "allen kopers te beschermen",omdat ik koop ook vele met geld dat ik heb zelf ier verdiend..ik ben bij beroep "electronicus = technieker voor reparaties van audio + tv" maar door "grote vlamingen op funkties" krijg ik de kans niet om mijn werk te oefenen.daarom rij ik met kamion.ik heb in 20jaar nooit gedopt,hoevel kan dat niet zeggen voor vele van lokalen ier..mijn buurman heb ooit gezegt "werk is voor werkmens"?? deze was zonder werk en dat was antwoord op mijn "zij zoeken vele mensen voor bouw"...moet ik meer zeggen?
Bericht 80 van 92
laatste antwoord