annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IK HEB EEN PROBLEEM...!!!!!!!!!!

ik heb probleem met niet kunnen negative feedback geven aan lastige en niet betalende kopers,ik heb probleem met pis-pal dat denkt zomaar om de bedrag te blokeren omdat koper zegt dat kapot of niet wat wervacht is???? hoeval zie die op fotos?!!! ik heb last dat allen kopers worden bechermd en verkopers NIET!!! ik heb nog par dingen te koop en dan sluit ik mijn boekjes toe...heb genoeg van...ik denk dat nog mensen zijn met zelfde probleem...ik zou willen peticie tekenen...an nog iets ik heb probleem met GEGEIM HOUDING VAN BIEDERS...waarom moet dat??????
Bericht 1 van 92
laatste antwoord
91 ANTWOORDEN 91

Mio Sony - San, ugoditi prihvatiti moj isprika.

Hoop dat dat goed geschreven is. :-)

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 81 van 92
laatste antwoord

Voor de rest zou het je sieren dat je wat minder negatief zou doen tegenover de mensen van vreemde origine! Ooit hebben onze voorouders ze zelf naar hier gehaald om de kolenmijnen te laten draaien, de staalindustrie te laten floreren, achter onze vuilkarren aan te lopen, onze rioleringen te leggen, en ga zo maar door.

In mijn straat woont een familie Italianen die afstammen van voorouders die inderdaad om de redenen die je aanhaalt jaren geleden naar Vlaanderen zijn geïmmigreerd. Het zijn zeer vriendelijke mensen waar ik erg veel respect voor heb, en waar je mij geen slecht woord zal horen over zeggen.

Waar ik echter wel iets op tegen heb, zijn al die "nieuwe Belgen" die er de laatste 15 jaar bijgekomen zijn, voortkweken als konijnen, voor al hun vrouwen, geiten en kinderen OCMW-steun opstrijken, en dan hun omvangrijke nest nakomelingen de metro in sturen om er nietsvermoedende pendelaars te overvallen, te bestelen en te molesteren. En ja, ik spreek uit ervaring. Begin december heb ik nog een week met een verband rond mijn hand rondgelopen omdat ik in het metrostation "Beekkant" te Brussel een ontmoeting had met zo'n groep nieuwe Belgen, gewapend met een mes, toen ik op weg was naar de campus. En voor het geval je het nog niet geraden hebt, het waren geen Vlamingen.
Trouwens, de meeste van mijn medestudenten hebben zulke incidenten meegemaakt. Onlangs heeft één van mijn groepsgenoten nog drie dagen in het ziekenhuis doorgebracht nadat een groepje Noord-Afrikaanse jongeren (mag ik dat nog zeggen zonder racist te zijn?) hem hardhandig van zijn laptop, GSM en portefeuille had afgeholpen. Ik neem dagelijks de metro in Brussel, dus ik weet waarover ik spreek.

Vlamingen zijn van nature gastvrij, dus ik sta open tegenover mensen van vreemde origine. Maar je kan me moeilijk verwijten dat ik niet zo positief sta tegenover allochtonen die op onze kosten leven, ons politieke systeem gijzelen (type Madame Non) en ons aanvallen terwijl we naar ons werk of naar de campus pendelen.
Bericht 82 van 92
laatste antwoord

kijk,jij moet niet geloven maar ik heb zelf problem met "makaken" en dat zij zijn! pure "makaken" let op niet alemaal maar merderheid.ik ben zelf angevalen geveest door 3makaken van franse origine voor mijn auto.maar tes een ding dat zij niet wisten en dat ik niet van ier bent.ik heb bij 2-kaak gebroken en 3-de met mes gestoken met zijn eigen mes dat mee aan zwaien stond voor mijn kiel.en flik later vraagt wat is ier gebeurd? ik zeg "zijn gevalen"..en dat is niet all,ongeveer 12jaar terug hoor ik midden van nacht deur dicht gaan van kamionette van mijn buurman "lodgieter-chaufage-sanitare" en als ik opstan zie ik een op wacht en een in kamionette proberen te starten,ik heb zij "makaken" gepakt..ik begrijp niet velke opvoeding dat zij thuis krijgen? gene zeker??
Bericht 83 van 92
laatste antwoord

hahahahaha
Ik heb in lange tijd niet zo genoten.

Geert Hoste kan hier een show mee vullen ipv de politiek.
Super.
Veel beter dan een pil te nemen .

Grtjes marina
Bericht 84 van 92
laatste antwoord

groetjes marina,ier is een ZOTTEKOT op zijn vlaams maar hoet tes plesante zottekot..ik ben zelf liefhebber van FRITTEKOT,maar als jij ier moet zijn dan ben jij bij ZOTTEKOT...ha ha ha h ah ahahahhahahahahahhahahhahahhahahahahhaahahahahhahhahaahhahahahhahahhahah
Bericht 85 van 92
laatste antwoord

en marina "de pil" waar vind ik deze???
Bericht 86 van 92
laatste antwoord

en "joaquin" tes hoedt mensen maken fouten en mensen spreken mensen aan...groetjes van sony-san...
Bericht 87 van 92
laatste antwoord

interesant dat wij niet kunen verenigen tegen zulke beleid van ebay? met pis-pal on top? ik begrijp niets van..ik will mijn recht terug om te kunen negative geven aan lastige kopers!!! en dat pis-pal ons beschermd tegen frauderende kopers.!!! kunen wij geen rechtzaak tesamen niet aanspannen tegen ebay+pis-pal??? ik ben acoord om bijdrage te betalen ervoor...
Bericht 88 van 92
laatste antwoord

Begin dan een rechtzaak he, is productiever dan hetzelfde bericht overal posten.
Bericht 89 van 92
laatste antwoord

De belgische consumentenwetgeving verandert nogmaals en dat recht tot koppelverkoop is ineens niet meer zo'n totaal recht.

Inzake financiële diensten (Paypal) dus worden er beperkingen ingebouwd waar koppelverkoop niet meer kan.

Verboden wordt bijvoorbeeld een gecombineerd aanbod van meer dan één financiële dienst, wat het Paypal systeem toch inhoudt want eigen aan Paypalbetalingen is het feit dat er bij een dergelijke betaling eveneens een transactie geschiedt ofwel met je creditkaart (wat eveneens een financiële verrichting is) of met je derde bankrekening. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 90 van 92
laatste antwoord