annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iedereen dreigt, neimand doet, awel ik ben het moe en hak de knoop hier door!!!!!!!!!!

Geachte Collega zakelijke verkopers,

 

Iedereen dreigt ermee, maar niemand doet het, waarschijnlijk toch omdat ze nog steeds verkopen.

En dan maar klagen dat de verkoop nihil is, awel bij stelt zich het volgende, mijn verkoop is reeds meer dan een week nihil, waar ik vorige maand nog iets verkocht, is het nu zo erg dat ik totaal niets meer verkoop, ik ben zelfs niet meer te vinden in de rubrieken.

CONCLUSIE, winkel sluiten, en alles weg bij EBAY.

Ik maak mij reeds meer dan een jaar druk in ebay, zoals zovele andere, maar iedereen dreigt en niemand doet waarmee hij dreigt????

Awel ikke wel, ben hier weg, weeral een zorg minder.

 

Ik hoop voor mijn collega verkopers dat ze nog mogen verkopen en wens iedereen al het beste, klaag maar verder en maak je maar verder druk in het ebay beleid, ik kan nu tenminste terug ontstressen.

 

AAN ALLEN HET BESTE 4allshopoutletandnew

Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Re: Iedereen dreigt, neimand doet, awel ik ben het moe en hak de knoop hier door!!!!!!!!!!

Hoi Peggy,

 

Bedoeling is dat ik mijn kosten zo laag mogelijk houd en dat doe ik door zeer specifiek nog items online te plaatsen waarvan ik nagenoeg zeker ben dat ze zullen verkocht worden.  Beter maar enkele items online zetten dan lukraak er een 20-tal op goed geluk.

 

In mijn artikel is dit mogelijk, gewoon kwestie van weten wat en waar.

 

Je kan zien aan m'n feedback wat ik vlot verkoop. Telkens in 1 keer verkocht.  Van medailles bvb, eender welke, begin ik aan 1 euro en het kan me niet eens schelen hoeveel ik er voor krijg.  De resultaten zijn vaak verrassend.  medailles die ik in België niet aan de straatstenen kwijtgeraak vertrekken naar Polen, Zwitserland, Albanië voor heel mooie prijzen.

 

Zo heb ik nu een beer online gezet waarvan ik 100% zeker wist, als ik die aan minimum 100 euro zet dan is deze verkocht.

Na enkele uren reeds een eerste bod.  Alleen, had ik deze beer op ebay.be gezet dan had geen kat het gezien en mocht ik plaatsingskosten betalen.  Deze staat nu op ebay.com en alles gratis, ook de foto's.   Dus, in dit geval weet je waar je staat als het verkocht is.  Ebay.be heeft voor mij echt wel afgedaan.  Ze zien niet eens m'n artikelen aan de andere kant van de taalgrens.

 

Johan

Bericht 11 van 15
laatste antwoord

Re: Iedereen dreigt, neimand doet, awel ik ben het moe en hak de knoop hier door!!!!!!!!!!

En euh .... 't is niet om rijk van te worden hé ... alleen, als zelfstandige helpen alle kleine beetjes op 't einde van de maand. Verkoop op internet is dan ook maar bijkomstig. We leven van onze winkel in Oostende.
Bericht 12 van 15
laatste antwoord

Re: Iedereen dreigt, neimand doet, awel ik ben het moe en hak de knoop hier door!!!!!!!!!!

Hoi Johan,

als je het zo doet kan het natuurlijk wel.

Hoor tegenwoordig meer mensen klagen dat ze hun artikelen niet terugvinden op de .be site.

Weer iets nieuws van ebay zeker, nog meer mensen weg jagen.

Voor jou in elk geval veel succes gewenst met je verkoop, maar mij zien ze hier voor het eertste niet meer terug, kan het best gewoon worden zo niet meer op alles moeten letten.

Groetjes Peggy

Bericht 13 van 15
laatste antwoord

Re: Iedereen dreigt, neimand doet, awel ik ben het moe en hak de knoop hier door!!!!!!!!!!

Zichtbaarheid !!!

 

als je ingelogd bent via ebay.be dan zien wij elkaars aanbiedingen niet als we even klikken.

 

Doe de test.   Als je klikt op mijn aanbiedingen dat heb ik niets aangeboden voor het moment.

 

En toch heb ik een beer in veiling zitten.

 

 

,-)

Bericht 14 van 15
laatste antwoord

Re: Iedereen dreigt, neimand doet, awel ik ben het moe en hak de knoop hier door!!!!!!!!!!

Maar probleem is als je via ebay.com ingelogd bent dan zie je deze Nederlandstalige discussie niet.

Dus ebay heeft ons verboden om de artikelen bij elkaar te kunnen zien want stel dat we iets verkopen aan elkaar !!! ???

Bericht 15 van 15
laatste antwoord