annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik raad iedereen af om te verkopen op ebay - bescherming verkoper dikke NUL.

En dit om de volgende reden :

Iemand start een case na het ontvangen van een aangekocht goed.

Indien reden zeg ik ok, maar met mijn account heb ik 5500 positieve feedback, 0 negatieve feedback, Status "top ebay verkoper"

Dus ik vermoed dan wel dat ik vertrouwbaar persoon ben. Lees mijn feedback en je merkt dat ik voor iedereen dezelfde service lever.

Of iemand voor veel of voor weinig koopt, altijd nieuwe doos en verpakkingsmateriaal gratis. Dat is mijn service naar de kopers.

 

Dus iemand start zonder boe of ba een case en hup ebay en PayPal blokkeren direct het ganse bedrag van de verkoop ondanks dat de koper slecht een opmerking heeft over 1 van de drie aangekocht loten.

 

Wel EBAY dit noem ik nu nog eens service MY ASS. De mensen welke voor jullie inkomen zorgen zomaar blokkeren en daardoor zit mijn PayPal vast en kan ik ook zelf aangekocht zaken niet betalen waardoor er dan weer verkopers op hun  geld zitten te wachten, en dat alles omdat een prutser het nodig vind om een zaak te starten zonder ook maar enige vorm van communicatie.

 

Wel dan start ik vanaf nu voor ieder item welk ik aankoop een zaak wegens het niet ontvangen van mijn item 2 min na mijn betaling.

Ik kan de mensen zo het leven zuur maken en ervoor zorgen dat ze nooit nog iets op ebay verkopen. Is dit hetgeen waar jullie naartoe willen of gaan jullie eindelijk eens in jullie kop steken dat verkopers ook wel eens mogen beschermd worden.

Nu heeft de koper alle rechten en middelen in handen en is de verkoper steeds de duppe van jullie beleid.

 

Maar jullie gespekte rekeningen mogen we wel steeds mooi betalen.

 

ECHT SERVICE VAN EBAY DIKKE 0

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Ik raad iedereen af om te verkopen op ebay - bescherming verkoper dikke NUL.

.... En je haalt hier exact de reden aan waarom ik niet meer op Ebay verkoop. Heb meermaals dezelfde farce voorgehad. Dat ging zelfs zo ver dat een betaling na meer dan 2 maand teruggeboekt werd wegens ongeautoriseerde betaling. De koper had me nota bene wel positieve feedback gegeven.

 

Kopersbescherming via PayPal is ondertussen al 180 dagen ofte een half jaar. Dus iemand die een half jaar geleden iets gekocht heeft kan 6 maand later nog steeds een geschik openen. Sorry, maar als handelaar kan ik op deze manier geen bedrijf runnen.

 

Ebay is nog erger. Die kan u binnen 1 maand maken of kraken. Beide voorgehad: verkoop die binnen 1 maand verdubbelde (toevallig na dat ik mijn beklag deed bij Ebay. Om uiteindelijk meer dan 50% van mijn omzet kwijt te spelen van de ene maand op de andere. Was ook Topverkoper met perfecte en hoge feedback. Een fortuin aan Ebay en PayPal betaald. Mocht allemaal niet baten.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Ik raad iedereen af om te verkopen op ebay - bescherming verkoper dikke NUL.

Waarom denk je dat ik bijna niets meer aanbied?

 

Voor dezelfde reden.

 

Paypal word ons in de strot geramd.  De eerlijke verkoper is de dupe.  De "oneerlijke verkoper" krijgt minder kansen, ok, zeer goed, maar de "oneerlijke KOPER" des te meer vrij spel voor fraude en diefstal.

 

Ik wil er niet veel tijd meer instoppen, heb een particulier accountje opengedaan omdat ik toch maar sporadisch wat aanbied en zodra ik van die paypal afkan, dan doe ik dat ook maar moet eerst een aantal feedbacks verdienen.

 

Als ik optel wat ik nu op m'n particuliere account staan heb dan zou ik, indien ik diezelfde goederen op m'n zakelijke account zou geplaatst hebben al aan 26 % kosten liggen.  Op m'n partikuliere account is dit slechts 8% enkel en alleen op de verkoop. Want kan dus gratis plaatsen en als zakelijke verkoper niet.

 

Ik voel met jullie mee.

 

Spijtig.

 

 

 

 

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Ik raad iedereen af om te verkopen op ebay - bescherming verkoper dikke NUL.

Om dezelfde reden ben ik na jarenlang een trouwe verkoper te zijn geweest , volledig gestopt met ebay.

Paljaskes mogen onterechte negatieve geven en leugen als reden op geven.

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Ik raad iedereen af om te verkopen op ebay - bescherming verkoper dikke NUL.

Allez, de volgende in de rij.

 

Ebay België is dood ben begraven. In de belangrijkste categorie waarin ik vroeger aanbod, is het aanbod ondertussen met 40% terug gelopen. En er zijn categorieën waar het nog erger is. Zie bij al mijn concurrenten dat die ook nog een fractie verkopen van wat die vroeger verkochten.

 

De kwartaal resultaten die Ebay net vrij gegeven heeft spraken ook boekdelen: nog 2% groei. En als je tussen de regels las duidelijk dat er een serieuze inkrimping is. Bij A*M*Z*N 25% groei. Volgens Ebay nasleep van de hack die vorig jaar gebeurd is waardoor iedereen zijn paswoord moest resetten en afstraffing van google omdat Ebay niet al te koosjere SEO technieken gebruikte.

 

Er is echter maar 1 probleem en dat is Ebay zelf. Alleen willen ze dat zelf niet inzien.

 

Ik weet niet hoe het voor andere gebruikers is, maar ik heb al weken last om op Ebay te geraken. Laad gewoon niet, pagina's die blokkeren. Vooral als ik met IE surft. Enige manier om vlot te rond te bladeren op Ebay is met Chome terwijl addblock actief is.

 

De sellers update die net aangekondigd spreekt ook boekdelen van hoe goed het met Ebay België gaat. Terwijl er in het buitenland weeral nieuwe regeltjes aangekondigd werden, verwijst Ebay naar internationaal verkopen maar in spé verandert er hier niets. Ze weten verdomd goed als ze de zaken nu nog erger maken het helemaal afgelopen is. Enfin, voor zo ver dit nu al niet het geval is.

 

 

 

 

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Ik raad iedereen af om te verkopen op ebay - bescherming verkoper dikke NUL.

Zoals je ziet , ik hou woord geen enkele aanbieding plaats ik nog.

Ik wacht tot de treurnis op ebay om die onterechte negatieve te verwijderen.

Denken ze nu echt dat ze onmisbaar zijn ?

Ebid is een redelijk surrogaat om internationaal te verkopen en nog andere voor het betere materiaal , zie maar naar Catawiki.

 

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Ik raad iedereen af om te verkopen op ebay - bescherming verkoper dikke NUL.

Ook ebay Nederland is dood

 

Ik kom uit Nederland en ik zie de zelfde problemen hier als wat ik nu ondervind.

 

Object voldoet aan beschrijving 4,8 Communicatie 4,9 Verzendtijd 4,8 Verzendkosten 4,8 feedback score 100%  van mij loijkt me niet echt slecht toch?

 

Helaas mag ik nog maar 1 artikel plaatsen voor verkoop op ebay rede mijn verkopers prestatie is onder de maat

Raar vind ik het zelf zo slecht zijn ze niet menige winkels op het net zouden er jaloers op worden.

 

maar goed ook ik ben dus kapot gemaakt door kopers.

 

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Ik raad iedereen af om te verkopen op ebay - bescherming verkoper dikke NUL.

Ondertussen alweer enkele maanden verder.

 

Ik ben zakelijke verkoper maar gebruik enkel nog Ebay.com waar ik gratis plaats en af en toe eens wat verkoop en Ebay.be gebruik in ook enkel de gratis plaatsing maar daar verkoop ik enkel miniaturen.

 

Ook op deze account hier is de verkoop ondermaats, maar de plaasting is dus gratis of die artikelen nu hier staan of in m'n winkel in Oostende, het is maar waar het vlugst verkoop.

 

Heb nu eens de proef op de som genomen en alles "gratis" verzending opgezet.

 

Ik doe dat vooral omdat Ebay.com toch commissie rekend op het volledige bedrag, wat ik niet eerlijk vind maar blijkbaar hebben de Amerikanen een andere mening hierover.

 

Ik lig er dus niet meer wakker van.  Verkoop op zoveel mogelijk kanalen, op catawiki, op 2dehands, op kapaza, op delcampe en op Ebay en in m'n winkel.

 

't Is kwestie van overleven, elk verkoopkanaal moet gebruikt worden.

 

Spoor2015

 

Bericht 8 van 8
laatste antwoord