annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veranderingen op eBay vanaf oktober 2015

Hey,

 

Zijn jullie net zo benieuwd als ik naar de nieuwe wijzigingen? De app is al aangepast. Persoonlijk vond ik de oude beter. Maar goed, we gaan het tijd geven. Ik zie alvast hoopvolle berichten van eBay mbt het opkrikken van (internationale) verkoop en visibiliteit.

Wordt vervolgd.....

.
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Veranderingen op eBay vanaf oktober 2015

Ik volg het niet meer, want zitten al jaren lang op Ebay en het is zo dood als een pier!

 

De hoogdagen van Ebay is al lang geteld, dit sedert dat ebay.be zoveel veranderingen doorgevoerd heeft, niet geloofwaardig meer is, ze maken geen publiciteit, onze artikelen zijn amper zichtbaar.

 

Ebay is DOOD !  Leve Ebay !  

 

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Veranderingen op eBay vanaf oktober 2015

Ik heb zonet, toch met enige pijn in het hart, mijn winkel gesloten op eBay. De kosten waren hoger dan de opbrengsten die steeds meer daalden.

De nieuwe regels voor prestaties en feedback werden mij ook allemaal iets te veel. Sinds april heeft eBay ook geen enkele geldige factuur kunnen verstrekken toen ik van BTW nummer veranderde. De support is verschrikkelijk slecht. Het feit dat de verzend methodes in Belgie nog steeds Taxipost vermelden toont aan in welk jaar eBay België is blijven steken.

Veel succes aan de overblijvenden!

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Veranderingen op eBay vanaf oktober 2015

Ondanks de nieuwe CEO en splitsing Ebay/PayPal is er hier geen kl*t* veranderd. Ben hier al meer dan een jaar geleden met slaande deuren vertrokken. Nu onder dit accountje wat oude stock aan het verkopen die we via andere kanalen niet verkocht krijgen.

 

Nog maar een paar zaken verkocht en heb al een lage sterrenbeoordeling. Toffe is dat het item dat ik verkocht had nooit aangekomen is. Heb die gratis een andere exemplaar toegestuurd. Als bedankje 2 lage sterrenbeoordelingen gekregen.

 

Bijkomend als ik de 8 laatste feedbacks die deze persoon naliet lees, zijn er daar 4 (ofte 50%) die verwijzen naar een verloren verzending. Dus weeral ene die het systeem van gratis winkelen op Ebay gevonden heeft en het systeem aan het misbruiken is.

 

ZO BLIJ DAT IK NIET MEER VAN EBAY AFHANG VOOR MIJN VERKOOP!!!

 

Aanbod op Ebay is nu nog zowat 50% van wat het vroeger was. Verkoop nog veel minder.

 

Hoe lang duurt het nog voor Ebay aan een concurrent (Google, Alibaba?) verkocht wordt?

Bericht 4 van 4
laatste antwoord