op 04-02-2013 12:55
op 04-02-2013 13:33
Pfffff.... "gratis verzending" bestaat niet!... "Verzending inbegrepen" is beter op zijn plaats, daar is hier al een discussie over geweest, maar ik denk dat ik weet wat hier is gebeurt... de verkoper heeft wss zijn aanbieding aangepast en vergeten om de beschrijving ook aan te passen, die beschrijving zal denk ik ook standaard onder al zijn aanbiedingen staan.
op 04-02-2013 21:32
dan mag die zakelijke verkoper eens uitleggen hoeveel hij hier aan dit object verdiend na aftrek van verzending, btw, kosten en belastingen !!!!!
zeer zeer zeer merkwaardig, ook al ga ik de rekening van deze persoon niet maken, het roept vragen op.
,-)
op 04-02-2013 23:45
Dit is gewoon een vuile truc om hoger in de zoekresultaten te komen.
eBay heeft graag "gratis verzending" aanbiedingen en plaatst die dus hoger in de resultaten.
op 05-02-2013 05:24
Dit is gewoon een vuile truc om hoger in de zoekresultaten te komen.
eBay heeft graag "gratis verzending" aanbiedingen en plaatst die dus hoger in de resultaten.
Dit zou ook wel eens kunnen, ik heb wel meer van die "gratis verzendingen" gezien!
Zo ben ik hier ene tegengekomen die denkt dat iedereen onnozel is: plaatst een aanbieding met nu kopen en rekent 7€ verzending.... een paar aanbiedingen verder bied hij identiek hetzelfde aan met gratis verzending maar dan kost het item meteen 7€ meer.... zo kan ik ook "gratis" verzenden!
Ik heb het al zo vaak gezegd: "gratis" verzenden bestaat niet, die kosten betaal je eender hoe!
op 05-02-2013 12:08
ik heb het gewoon gevraagd aan die verkoper, zie hier het antwoord.
Beste brokantiek,
Bonjour,
Je liquide cette article.
Vous pouvez venir le chercher au magasin si vous voulez
Cordialement.