annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is paypal nu ineens verplicht?

bij mijn verkoopsprestaties vind ik een waarschuwing dat ik verplicht ben paypal aan te bieden. Ik beschik nochtans over de nodige 50% feedback. Bij mijn vorige verkoop in mei was dat nog niet het geval.

dit vond ik terug in het beleid van ebay

Beleid

Alle verkopers op eBay.be moeten PayPal aanvaarden in hun aanbiedingen, uitgezonderd aanbiedingen in de rubrieken voor auto's, motorfietsen, vliegtuigen, boten, caravans, trailers, vrachtwagens (commercieel), diensten en onroerend goed. In de meeste gevallen mogen ook andere betalingsopties, die momenteel op de site zijn toegestaan, worden aangeboden.

Voor een betere beveiliging en detectie van fraude, is het mogelijk dat verkopers die in bepaalde rubrieken aanbieden voor bepaalde transacties PayPal als enige betalingsmethode moeten aanbieden. Dit wordt aangegeven tijdens de aanbiedingsprocedure.

Dit is compleet nieuw voor mij. Kan ebay dit zomaar??
ze zijn boel hier wel compleet aan het verzieken, ik heb de indruk dat ze faillie willen

ik kies bewust niet voor paypal omwille van de hoge kosten en omdat dat de deur wagewijd open zet voor bedriegers die zomaar hun geld terug krijgen ook al hebben ze de goederen ontvangen
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

En als je alleen Belgie aanvinkt ?Voor sommige landen is PAYPAL verplicht,UK....
Prof. verkopers hebben die verplichting altijd.
Bericht 2 van 11
laatste antwoord

Lijkt er op dat PayPal verplicht gaat worden op BE en NL voor iedereen, net zoals dit vorig jaar gebeurd is op eBay.FR. Die laatsten kregen op een zaterdagavond de volgende mededeling:
http://actualites.ebay.fr/showitem&id=506

eBay is blijkbaar nog aan de betreffende pagina's aan het werken. De onderlijnde tekst hieronder verdwijnt regelmatig en komt af en toe weer terug. Ook op befr.eBay.be schakelt men heen en weer tussen de oude pagina en de pagina van eBay.fr waarop eBay vergeet de datum weg te vegen waarop PayPal verplicht geworden is op eBay.fr (24 oktober vorig jaar).

Beleid
Alle verkopers op eBay.be met een feedbackscore lager dan 50 moeten PayPal aanvaarden in hun aanbiedingen, uitgezonderd aanbiedingen in de rubrieken voor auto's, . . .

http://pages.benl.ebay.be/help/policies/accepted-payments-policy.html
http://pages.befr.ebay.be/help/policies/accepted-payments-policy.html
http://pages.ebay.nl/help/policies/accepted-payments-policy.html

Bericht 3 van 11
laatste antwoord

Wel, dat gaat hen dus weer een hoop verkopers kosten. Ik weet niet of ik dan nog op Ebay iets zal aanbieden.
Bericht 4 van 11
laatste antwoord

Voor deze aanbieding zou dat anders goed zijn

180543900559

Goedkope neptas van hooguit 60 euro uit Turkije
PAYPAL is niet aangeboden!geen enkele bescherming dus!
Ik begrijp het niet,gelijkaardige echte tassen halen 250 euro,natuurlijk zo geen rode,Delvaux heeft die kleur zelfs niet.
Voor dat soort bedriegers moeten alle serieuse ebayverkopers boeten en pay pal aanvaarden,omdat het enige betaalwijze is die kopers beschermt tegen dat 'soort'
Bericht 5 van 11
laatste antwoord

Door dat sterrensysteem kan men kopers niet meer waarschuwen.
Ik heb het er wel moeilijk mee als ik die vorm van oplichterij zie,en het is werkelijk toekijken hoe iemand 20.000 oude frankskes armer wordt.
Bericht 6 van 11
laatste antwoord

140437596558
Is een 100% echte Delvaux,van recente datum.2008
Stond eerst te koop met nu kopen 350 euro,niet verkocht!
Hopelijk haalt die nu een schappelijke prijs.
Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Iedereen verplichten paypal te gebruiken is dus een ideaal middel voor de belastingsdiensten.
Bericht 8 van 11
laatste antwoord

waarom dan wel?
alle verkopen op ebay zijn toch gekend?
Bericht 9 van 11
laatste antwoord

Goedkope neptas van hooguit 60 euro uit Turkije (...) natuurlijk zo geen rode,Delvaux heeft die kleur zelfs niet.

Ben ik de enige die zich afvraagt hoe die dat object "nep" kan zijn als het "origineel" zelfs niet bestaat, zoals je zelf zegt?
Bericht 10 van 11
laatste antwoord