bij mijn verkoopsprestaties vind ik een waarschuwing dat ik verplicht ben paypal aan te bieden. Ik beschik nochtans over de nodige 50% feedback. Bij mijn vorige verkoop in mei was dat nog niet het geval.
dit vond ik terug in het beleid van ebay
Beleid
Alle verkopers op eBay.be moeten PayPal aanvaarden in hun aanbiedingen, uitgezonderd aanbiedingen in de rubrieken voor auto's, motorfietsen, vliegtuigen, boten, caravans, trailers, vrachtwagens (commercieel), diensten en onroerend goed. In de meeste gevallen mogen ook andere betalingsopties, die momenteel op de site zijn toegestaan, worden aangeboden.
Voor een betere beveiliging en detectie van fraude, is het mogelijk dat verkopers die in bepaalde rubrieken aanbieden voor bepaalde transacties PayPal als enige betalingsmethode moeten aanbieden. Dit wordt aangegeven tijdens de aanbiedingsprocedure.
Dit is compleet nieuw voor mij. Kan ebay dit zomaar??
ze zijn boel hier wel compleet aan het verzieken, ik heb de indruk dat ze faillie willen
ik kies bewust niet voor paypal omwille van de hoge kosten en omdat dat de deur wagewijd open zet voor bedriegers die zomaar hun geld terug krijgen ook al hebben ze de goederen ontvangen