annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan Paypal uitgeschakeld worden bij je verkopen!

Hallo verkopers  op ebay,


Ik heb sederd enkele dagen een winkel geopend,maar doordat ik niet zo graag met paypal werk en trouwens onze boekhouder vind dat een heel gedoe.


Werk ik liever met overschrijving/Hoe kan deze uitgeschakeld worden of gaat dat niet bij het openen van een winkel..


Mercikes alvast om mij verder te helpen!

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Kan Paypal uitgeschakeld worden bij je verkopen!

Bij elke aanbieding die je plaatst kan je toch aanduiden welke betaalwijze de koper heeft.. dus gewoon PP uitvinken.

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Kan Paypal uitgeschakeld worden bij je verkopen!

hughwitte
Community-lid

Ik vrees dat men dat niet kan uitschakelen. Winkeleigenaars moeten PayPal als een betalingsmethode aanvaarden voor alle aanbiedingen.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Kan Paypal uitgeschakeld worden bij je verkopen!


Ik vrees dat men dat niet kan uitschakelen. Winkeleigenaars moeten PayPal als een betalingsmethode aanvaarden voor alle aanbiedingen.



Lijkt me absoluut niet wettelijk!

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Kan Paypal uitgeschakeld worden bij je verkopen!

Neen,ik ben al meer dan 1 uur aan het zoeken hoe ik het moet doen en het lukt me echt niet....


 


En het toppunt is nu ik schrijf de verzendingskosten hoger wanneer de mensen met paypal betalen en wat blijkt iedereen betaald natuurlijk met paypal en de gewone verzendingskosten!!


en heb ik geen bewijs van verzending wanneer deze maar 2,95€ is.


Dan kunnen ze zeggen wat ze willen.


 


Ik vermeld het nogthans bij mij verkoop!


 


 


Hoe doen de zelfstandige verkopers dat dan met hun boekhouding!


 


dank u alvast


 


 


 


 


 

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Kan Paypal uitgeschakeld worden bij je verkopen!

Zoals hughwitte al schreef: objecten met vaste prijs dienen altijd vergezeld te zijn met Paypal-betaalmogelijkheid.


Je kan uiteraard al je aanbiedingen omzetten naar veilingen maar dan nog moet je je bewust zijn, dat voor bepaalde landen nog steeds Paypal een verplichting is (zoals bvb UK).


Enne... wat baadt het dan nog om wereldwijd te willen verzenden als je kopers uit niet-euro-landen (en vele eurolanden waar er wel bankkosten gerekend worden) uitsluit door PP niet te aanvaarden?


 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Kan Paypal uitgeschakeld worden bij je verkopen!


Hallo verkopers  op ebay,


Ik heb sederd enkele dagen een winkel geopend,maar doordat ik niet zo graag met paypal werk en trouwens onze boekhouder vind dat een heel gedoe.



Je betaalt je boekhouder wel om zijn werk te doen hé?




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Kan Paypal uitgeschakeld worden bij je verkopen!


Je betaalt je boekhouder wel om zijn werk te doen hé?



Ik heb een beetje bedenkingen over de bekwaamheid en/of ervaring van je boekhouder...


Iedere boekhouder die klanten heeft die ook via internet verkopen - en dus zowat iedere boekhouder met klanten - kent de werking van paypal en weet dus dat er voor paypal slechts EEN documentje per maand te verwerken is waarop alle kosten staan gecentraliseerd.


Tenzij je een zogenaamde volledige boekhouding voert - wat me zou verwonderen want je werkt niet onder vennootschapsvorm - zodat paypal dient te worden geboekt als een gewone bankrekening of kan verwerkt worden met één diverse post per maand als er niet teveel bewerkingen zijn.




Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Kan Paypal uitgeschakeld worden bij je verkopen!

1poppemieke34
Community-lid

Wij hebben inderdaad een BVBA en ik moet een volledige boekhouding doen en alles uitschrijven wat het verkocht is geweest en hoeveel er naar de klant gaan enz!


 


Dus ieder artikel dat op ebay is verkocht dien ik bij te houden op een aparte rek en een aparte boekhouding waar al de verkochte artikels van op ebay zijn plus de kosten van de post en hoeveel er dan naar de klant gaat.


 


Van ebay krijg je iedere maand een factuur met de hoeveel kosten je gemaakt hebt.


Ik zal eens zoeken op payal of daar ook een detail van verkregen kan worden.


Vele groetjes en dank u voor de antwoorden!


 

Bericht 9 van 9
laatste antwoord