Elke keer dak een object probeer te verkopen krijg ik de melding :
Verkopers opgelet:
Verkopers opgelet:
Bedankt dat u voor eBay hebt gekozen.
Om de veiligheid op eBay als handelsplaats te vrijwaren, kunnen wij verkooplimieten instellen op aanbiedingen. U kunt dit object alleen aanbieden op de site waarop u bent ingeschreven. Het object kan alleen binnen eenzelfde land worden verzonden. Ga terug en voer de nodige wijzigingen uit.
Om wereldwijd te kunnen handelen via eBay volgt u onderstaande stappen om uw PayPal-rekening te laten controleren. Indien u reeds een gecontroleerde PayPal-rekening hebt, en u ontvangt nog steeds deze boodschap, dient u uw PayPal-rekening aan uw eBay-account te koppelen. Zodra u uw gecontroleerde PayPal-rekening aan uw eBay-account gekoppeld hebt, zult u objecten kunnen verkopen op elke eBay-site, wereldwijd.
1) Klik hieronder op de naam van het land waar uw eBay-account is ingeschreven voor instructies over hoe u de nodige controlegegevens kunt opgeven via PayPal.
2) Indien u reeds een gecontroleerde PayPal-rekening hebt en u nog steeds dit bericht ontvangt, dient u uw PayPal-rekening aan uw eBay-account te koppelen.
Klik hieronder op de naam van het land waar uw eBay-account geregistreerd is voor instructies over hoe u uw PayPal-rekening kunt laten controleren of hoe u uw PayPal-rekening aan uw eBay-account kunt koppelen.
Australië | België-befr | België-benl | Canada | Canada - cafr | Duitsland | Filippijnen | Frankrijk | Hong Kong | Ierland | Italië | Maleisië | Nederland | Oostenrijk | Polen | Singapore | Spanje | Verenigd Koninkrijk | Verenigde Staten | Zwitserland
Ik heb een paypall account die is gelinkt aan ebay kan mij iemand uitleg hoe kom dat ? Kdacht dat aan Mozilla lag ma zelf met explorer tlukt niet. Alvast bedankt