annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kiala en voettekst

Hierbij heb ik twee dringende vragen :

1. van Kiala deze morgen bericht gekregen van wijziging tarief van 4 naar 4,5 in België.

    Hoe kan ik dit ineens wijzigen op al mijn aanbiedingen

 

2. ik wil voettekst in alle aanbiedingen verwijderen, hoe kan ik dit doen?

 

Bedankt aan iedereen die mij kan helpen.

vriendelijke groeten

Philippe

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Kiala en voettekst

Wat uw eerste punt betreft. Ebay heeft zeker al 2 jaar aangekondigd om het verzendsysteem aan te passen. Je zou op voorhand een aantal verzendprofielen kunnen aanmaken en dan bij je aanbiedingen het juiste verzendprofiel kiezen. Als je dan uw verzendkosten moet aanpassen, hoef je enkel bij dit profiel de verzendkosten aan te passen en wordt dit automatisch geupdate voor al uw aanbiedingen.

 

Ebay heeft in al die tijd al een hele boel nieuwe regels ingevoerd om hun verkopers nog wat te pesten. Datgene wat ons nu echt eens zou helpen is er nog steeds niet.

 

Wat uw 2de punt betreft. Dat zal je manueel moeten aanpassen. Je kan niet in 1 keer de beschrijving van al uw aanbiedingen aanpassen.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: Kiala en voettekst

Dit klopt.

Ik heb al zo lang gevraagd waarom we in België ook niet kunnen werken met beste voorstel, zoals elders .....

ook geen oplossing.

Bedankt voor uw reactie.

 

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: Kiala en voettekst

Gebruik je de verkoopsmanager?

 

Hierin kan je al uw items selecteren en bewerken. In het scherm dat volgt kan je dan kiezen wat je wil bijwerken. Normaal gezien kan j daar wel bulksgewijs de verzendkosten aanpassen.

 

Sorry, ik kan het u niet stap per stap uitleggen. Ik ben zelf al een hele tijd geleden gestopt met verkopen. Ik heb dus geeen shop noch verkoopsmanager meer.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord