annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper Betaald niet en geeft dan nog eens negatieve feedback

Hallo,

Ik heb een object onlangs verkocht via ebay.

Nuja, ik accepteer geen betalingen via paypal terwijl die dame dat vroeg, ze weigerde te betalen via overschrijving.

Daarna zegt ze, "zet het object maar opnieuw te koop"

Ik discussieer en zeg haar dat het belachelijk is en dat ze moet nadenken voor ze een bod uitbrengt

Nu geeft die mij nog eens negatieve feedback!

Ik pik dit niet! Moet ik hiervoor klacht neerleggen bij de politie?

Wat kan ik doen?
Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Een geschil openen wegens niet-betaling, als ze niet reageert binnen de 4 dagen op het geschil, wordt de negatieve Feedback verwijderd !

m.

m.
Bericht 2 van 10
laatste antwoord

De persoon heeft me trouwens beledigd per privé bericht

"je vous emmerde voilà comme ça c'est règlé!", kreeg ik dus als laatste zin in mijn bericht.

Enige manier om dit aan ebay te reporten?
Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Ik wil hier nog even bijzeggen, ik heb een geschil geopend waarop ze niet binnen de 4 dagen gereageerd heeft en de feedback is dus niet verwijdert, daarbij kreeg ik nog een standaardmailtje van ebay waarin staat dat ze de feedback niet kunnen verwijderen en blablabla
Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Inderdaad als ze bezwaar aantekenen,volhouden dat er toch betaald is,wordt dat streepje verwijderd en kunnen ze feedback geven.
Ik ken iemand met minstens 60 onbetaalde aankopen,die toch actief kan blijven.
Ik raad je aan ebay tel te contacteren,en volhouden,per mail krijg je alleen een standaard antwoord.
Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Heb je het geschil ook gesloten? Dat moet je zelf doen en dan verdwijnt de commentaar automatisch.
Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Neen disney dat is niet het geval,heb het 2 maal meegemaakt met verschillende accounts van dezelfde koper.
Ik dacht dat ook,MAAR als de koper bezwaar aantekent heeft hij wel de mogelijkheid om neg. te geven,en krijgt hij geen aantekening.
delphedrane,winterell,aurorawe ....maakt met verschillende account ebay onmogelijk.
Koopt massaal en betaalt 10% van haar aankopen.
Geeft lustig feedback aan verkopers.
Heb die 2 bollen kunnen laten verwijderen,met veel moeite.

Die jessie noemt toch niet toevallig Cathérine?
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Nee, is toch niet de naam die stond geschreven.

Dame lijkt me trouwens niet heel slim, ze zegt dat ik negatieve feedback eerst gaf, wat dus absoluut niet het geval is :), speciaal geval dus..
Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Heb net gemerkt dat mijn onterechte negatieve feedback verwijdert is door ebay, alles in orde dus
Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Neen disney dat is niet het geval,heb het 2 maal meegemaakt met verschillende accounts van dezelfde koper.
Ik dacht dat ook,MAAR als de koper bezwaar aantekent heeft hij wel de mogelijkheid om neg. te geven,en krijgt hij geen aantekening.
delphedrane,winterell,aurorawe ....maakt met verschillende account ebay onmogelijk.
Koopt massaal en betaalt 10% van haar aankopen.
Geeft lustig feedback aan verkopers.
Heb die 2 bollen kunnen laten verwijderen,met veel moeite.

Klopt wat je zegt, maar in eerste instantie zal die verdwijnen, pas na het bezwaar komt hij terug.
Bericht 10 van 10
laatste antwoord