annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Weet er iemand iets goedkoper dan de post voor objecten te versturen?

Ik betaal momenteel 4euro voor taxipost 24H voor binnenland
en 8,10euro voor buitenland kilopost
en ik vind dat redelijk duur
weet er iemand misschien een ander bedrijf dat goedkoper is?
dank u voor uw antwoord
Bericht 1 van 55
laatste antwoord
54 ANTWOORDEN 54

Waar haalt u die tarieven vandaan?
Taxipost 24H laagste tarief binnenland is € 5,70 (0-2 kilo)
Kilopost Europa laagste tarief is € 6,40 en Rest wereld is € 9,60 (pakketten tot 350 gram).
Kilopost Europa laagste tarief is € 9,60 en Rest wereld is € 16,00 (pakketten 350 gram tot 1 kilo).

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 2 van 55
laatste antwoord

@ J.A. : met een taxipost contract zit je idd aan die prijzen. Hoe hoger je jaarlijkse omzet aan pakjes, hoe goedkoper ze worden.

Photobucket
Bericht 3 van 55
laatste antwoord

met een taxipost contract

Aha, bedankt, dat wist ik niet.
Goedkoper kan dan toch niet denk ik. :-)

Bericht 4 van 55
laatste antwoord

Dat wist ik ook niet ! vanaf welk aantal pakjes kan je zo een contract krijgen ?

m.

m.
Bericht 5 van 55
laatste antwoord

Even gezocht, het is pas voordelig bij meer dan 20 pakken per maand.

m.

m.
Bericht 6 van 55
laatste antwoord

hmm ik zit aan ongveer 200 taxipost paketten per maand... en pijzen dat er een bediende van de post mij iets vertelt over deze kortingen....neen hoor
Bericht 7 van 55
laatste antwoord

en pijzen dat er een bediende van de post mij iets vertelt over deze kortingen....neen hoor

Nee, natuurlijk niet, die weten dat zelf niet eens. :^O

Bericht 8 van 55
laatste antwoord

Natuurlijk bestaat er goedkoper dan De Post, nl. Kiala. Dat is steeds mijn standaardverzending, tenzij ik het object voor minder dan 3 EUR met De Post kan versturen als "niet genormaliseerde verzending".

Kiala kent slechts 4 tarieven, afhankelijk van de omvang van je pakket: http://www.servicedenvoikiala.be/pricing.action?changelang=nl
De regel is: zware items/grote items verstuur je met Kiala, lichte/kleine items met De Post.
Omdat er toch altijd mensen zijn die graag teveel betalen, bied ik in mijn aanbiedingen wel steeds zowel Kiala als De Post aan.
Bericht 9 van 55
laatste antwoord

Jaja, tot wanneer je regelmatiger gaat verkopen en ziet wat er allemaal fout kan lopen bij Kiala.

- Ervaringen uit het verleden leerden ons als forumbezoekers dat er met de regelmaat van de klok pakjes "in rook ophingen"
- Toen ik een half jaar geleden nog eens een pakket via Kiala wou verzenden, kreeg ik van de loketbediende te horen dat het pakket pas na 5 dagen op zijn eindbestemming zou zijn en dit eigenlijk de gangbare termijn was vanuit dit inleverpunt (blijkbaar komt Kiala slechts enkele malen per week ophalen)

Als ik dit zo evalueerde, dan heb ik toch liever De Post en Taxipost hoor... afgeleverd voor 16.30 is (behalve bij aflevering op vrijdag uiteraard) in 95% van de gevallen levering de volgende morgen.

OK, het kost meer maar het bezorgt mij alvast minder kopzorgen over de Levertermijn die toch ook gemeten wordt via DSR

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 10 van 55
laatste antwoord

Productnaam invoeren