annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Weet er iemand iets goedkoper dan de post voor objecten te versturen?

Ik betaal momenteel 4euro voor taxipost 24H voor binnenland
en 8,10euro voor buitenland kilopost
en ik vind dat redelijk duur
weet er iemand misschien een ander bedrijf dat goedkoper is?
dank u voor uw antwoord
Bericht 1 van 55
laatste antwoord
54 ANTWOORDEN 54

We zouden een gezamelijke petitie moeten opstarten tegen de post!

Het is momenteel goekoper om een klein voorwerp van Engeland of Amerika naar hier te laten "vliegen". dan datzelfde pakje met kilopost!

Spreek dus met ervaring, klein antiek poppetje 2,50 pound van London naar Oostende.
Bericht 51 van 55
laatste antwoord

Bekijk dan maar eens de belachelijk lage tarieven in Frankrijk, zeker voor 'export' ... om nie goe van te worden .. 😮

Vele grote aanbieders uit Duitsland verzenden trouwens naar het buitenland vanuit Frankrijk !

Bericht 52 van 55
laatste antwoord

Frankrijk : de grens is te ver en ik kan toch niet wachten met verzenden tot ik op vakantie ga 😄
Bericht 53 van 55
laatste antwoord

Ik wil toch even vermelden dat Kiala een nieuwe kans verdient. Sinds kort hebben ze nog maar 1 tarief: 4 euro ongeacht de grootte van het pakket, vrij concurrentieel dus. Hun levertijd is er ook enorm op vooruit gegaan: van ca. 5-7 dagen naar 2-3 dagen.
Heb sinds de nieuwe formule in januari een tiental pakketjes verstuurd met kiala en allemaal zijn ze zonder problemen aangekomen.
In heel mijn 'verkoopscarriere' (sinds 2003) heb ik toch al meer dan 100 pakketjes via kiala verstuurd (kan dit opvolgen in mijn archief tot 2007: 97 pakketten) en nog NOOIT is er een pakket verloren gegaan. Wel soms heel trage levering, maar dat is nu precies opgelost.
(Ter info: ik verkoop tegenwoordig bijna uitsluitend op andere veilingsites, dus de verkopen zijn niet zichtbaar in mijn profiel).
Bericht 54 van 55
laatste antwoord

Heb ook mijn eerste kiala ervaring gehad en was zeer positief.(helaas alleen nationaal) Verder woon ik niet ver van De Nederlandse grens en de posttarieven zijn daar tot 50% goedkoper dan hier.(zeker voor Internationale verzendingen) Zie www.tntpost.nl
Bericht 55 van 55
laatste antwoord