annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper betaalt niet én geeft leugenachtige feedback

Een koper uit Spanje, die een uurwerk heeft gekocht betaalt uiteindelijk niet, na me lang aan het lijntje te hebben gehouden. Gevolg: de periode om een terugbetaling van de commissie te vragen is verstreken. Bovendien geeft de would-be koper - die er dus geen is, vermits hij wél heeft gekocht, maar niet betaald - een feedback: 'verzendingskosten te hoog'. Die verzendingskosten kende hij perfect op voorhand en het ging om een aangetekende, verzekerde zending naar het buitenland. Dat is nu eenmaal niet goedkoop. Schandelijk gedrag dus. Ebay heeft voor zo'n gevallen ook geen oplossing, blijkbaar. Ik zal nog wel eens twee keer nadenken alvorens ik iets te koop aanbied...

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: Koper betaalt niet én geeft leugenachtige feedback

Ik zie geen negatieve FB
Is dus blijkbaar toch weggehaald?
Laat eens weten hoe en waarom ?

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Oeps...

Zie net dat hij geen negatieve heeft gegeven, maar gewoon een com op de verzendkosten.
Is toch niet zo erg ?

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

En nu niet voor 't één of 't ander, beste ...

Iedereen vraagt wat hij wil, en inderdaad, de verkoper moet verzendingskosten aanvaarden als die duidelijk zijn gevraagd in de aanbieding ...

Maarre, vindt ge nu zelf niet dat de kosten die ge vraagt wat met z'n haar getrokken zijn ?

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

20 euro voor taxipost ipv 5,70 euro ,de prijs in november!

Met zulke prijzen zal je niet veel kopers aantrekken vrees ik.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Dat abby minder kopers gaat aantrekken weet ik niet maar hij zet in elk geval zichzelf in de zak. Wil waarschijnlijk extra verdienen op de verzendkosten maar de kopers trekken die overmatige verzendkost natuurlijk  gewoon af van het bedrag dat ze willen bieden.

Photobucket

Bericht 6 van 6
laatste antwoord