Hallo,
Een koper heeft onlangs van mij een dvd gekocht. Zoals steeds werd de dvd de dag na ontvangst van zijn betaling reeds verzonden. Toch ontvang ik 2 weken later een mail waarin staat dat hij nog steeds niets ontvangen heeft. Ik beantwoord dergelijke mails dan steeds met de datum waarop de dvd verzonden is en het adres uit de koper zijn ebay gegevens.
Hierop reageert de koper nogal arrogant dat dit zijn oude adres is en dat hij ondertussen reeds ergens anders woont. Hij geeft ook toe dat het adres in zijn ebay gegevens niet klopt maar zou zijn adres echter nog niet gewijzigd hebben daar naar zijn zeggen "ebay op dat moment plat lag". Koper dreigt reeds onmiddelijk met negatieve feedback.
Daar beide adressen zich in gent bevinden had ik koper gevraagd of hij op zijn vorig adres even wou gaan kijken en vragen of de dvd daar toegekomen was. Koper wenst dit niet te doen en eist nu 6,80 euro terwijl de dvd slechts 1,99 euro gekost heeft + 2 euro verzendkosten. Een totaal van 3,99 euro dus. die 2,80 euro extra zou hij "in de post kwijt zijn". Niet duidelijk wat hij hiermee bedoelt maar hij eist nu dat ik dit bedrag van 6,80 euro op zijn rekening terug stort en geeft anders negatieve feedback.
Mijn vraag is nu of het nut heeft dat ik, eens hij zijn negatieve feedback gegeven heeft, dit naar ebay doorspeel?
Alvast bedankt voor jullie reakties.
Met vriendelijke groeten,
Gunther