Hier kloppen enkele dingen niet. En dan heb ik het niet enkel over de "creatieve" spelling.
1. Als hij wist dat zijn adres fout was, en dat het niet kon veranderd worden, omdat de side [sic] plat lag, waarom heeft hij dat niet laten weten in een mailtje?
2. Als hij verhuisd is, waarom heeft hij dan bij de post geen papiertje laten invullen om zijn post te laten doorsturen?
3. waarom zou hij 2,80 euro kwijt zijn bij de post?
En die onzin van gij kunt niks wat ge heb feedback al gedaan is onzin, aangezien je feedback geeft op de betaling. Dat hij correct betaald heeft wil niet zeggen dat jij geen klacht mag indienen wegens chantage. Trouwens als hij een fout adres heeft staan in zijn ebay, is dat zijn verantwoordelijkheid. Zelfs indien hij niet kon aanpassen owv een fout bij ebay, had hij nog altijd via een mailtje kunnen zeggen dat het naar een ander adres moest gestuurd worden.
Mijn idee:
Die heeft die DVD al opgehaald, en probeert nu niet enkel de DVD te houden, maar ook nog eens zijn betaalde bedrag terug te krijgen en 2.80 extra.
voor de fun zou ik eens vragen of hij die 2,80 zou kunnen verklaren. Waar heeft hij die betaald, waarom, etc...