annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kopers versus verkopers .... en het beleid !

Ben nu al enkele jaartjes op ebay, heb een nieuwe account geopend, verkoop enkel professioneel.

Dat kopers beschermd moeten worden tegen oneerlijke verkopers kan ik volledig inkomen. Maar oneerlijke kopers die me dunkt in een grote meerderheid zijn worden beschermd, eerlijke verkopers zijn de dupe.

Reeds enkele malen al kreeg ik te horen dat een koper z'n post niet ontving. Is de Belgische post dan zo onbetrouwbaar? Of heb ik hier echt te maken met kopers die nu en dan eens zeggen niets ontvangen te hebben? Feit is, je staat machteloos, tenzij je alles per aangetekend gaat versturen. Maar dan krijg je ook minder biedingen omdat je verzendkost te duur word.

Ik betaal steeds terug als iets niet in orde is of als de klant weeral eens zegt niets ontvangen te hebben. Ik denk dat er al enkelen in hun vuistje lachen.

Heb nu één keer meegemaakt dat de klant zegt niets ontvangen te hebben maar hij bood dan enkele weken nadien mijn artikel aan !!! Ondertussen had ik een negatieve feedback met veel gezever !!! Enfin, zal eens serieus moeten bezinnen en denk voortaan alles aangetekend te verzenden en ook bepaalde landen te vermijden, zoals Balkanlanden, Italië, ....
Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Kopers versus verkopers .... en het beleid !

Ik verzend alleen nog met taxipost secur,zending moet bij afgifte ondertekend zijn ,ook is er een verzekering bij schade of verlies bij.
Bericht 11 van 12
laatste antwoord

Kopers versus verkopers .... en het beleid !

fastmovie
Community-lid
Ik verstuurde reeds een kleine 2500 objecten via de post en tot op heden heb ik er nog geen 10 die zoek geraakten. Wel je kantoor of brievenbus even uittesten, zo merkte ik bij het posten in de brievenbus van een bepaald sorteercentrum dat er veel meer verloren zendingen waren dan in mijn lokaal postkantoor. De keuze was dan ook vrij snel gemaakt. Klacht bij de post leverde niet veel op. Alleen een standaard briefje retour dat ze het gingen onderzoeken. Verder niets.

Kiala heeft zijn hoogtes en laagtes gekend, maar is prijs/kwaliteit een vrij goed systeem. online tracking en afleverbewijs voor een kleine prijs. Ook aangenaam voor de klant wanneer er een afhaalpunt nabij het werk of woning is. Verwacht wel niet de service van een groot koerierbedrijf.
Bericht 12 van 12
laatste antwoord