annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mag het ook eens goed nieuws zijn???

Tussen 11 en 15 september had ik verschillende paketten verzonden waarvan er 3 bleken "verloren" gewaand.

Om geen problemen te krijgen met mijn ebay-account werden er 2 terugbetaald en werd naar de 3e de verloren goederen een tweede maal verzonden op 15 oktober.

Vandaag krijg ik een mailtje uit Griekenland: het eerste paketje is terecht! Het lag in het postkantoor van de ontvanger op hem te wachten sedert 17/09!!! De koper excuseert zich dan ook uitgebreid voor het misverstand en betaalt vandaag nog via Paypal de extra verstuurde artikels.

Conclusie: er zijn ook nog steeds eerlijke kopers en ik ben terug een beetje een gelukkig verkoper 😉

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Mag het ook eens goed nieuws zijn???

Allee vooruit, nog zo eentje vandaag en het weekend kan niet meer stuk.

Natuurlijk zijn er nog eerlijke kopers maar in het geval dat je hier beschrijft vermoed ik toch dat de meesten uw tweede zending in dank zouden aannemen en verder doen alsof hun neus bloed.

Photobucket

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: Mag het ook eens goed nieuws zijn???

Allee vooruit, nog zo eentje vandaag en het weekend kan niet meer stuk.

Omdat je er om vroeg hé?

Gisterennamiddag kreeg ik van een tweede "verdwenen" pakketje - verstuurd op 13/09 naar Italië - de melding dat het aangekomen was!

Nu nog dat eentje dat dezelfde dag naar Frankrijk vertrok en mijn geluk kan niet meer op :^O

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 3
laatste antwoord