annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Minimumverkoopprijs instellen

Hoi, ik heb een zoekertje op Ebay waar ik 100 DVD's verkoop met een startprijs van 1 €.

Kan ik hiervoor een minimumprijs instellen, want ik had toch graag min 200 € hiervoor gehad en vrees dat deze prijs misschien niet zal bereikt worden gezien ik relatief nieuw ben op Ebay.

Zoja, hoe kan ik dit doen? Want ik vind dit nergens terug.

En zonee, wat moet ik dan doen als na afloop van de veiling het hoogste bod 2 € bedraagt. Ben ik dan verplicht deze collectie weg te doen voor 2 € ?

Met vriendelijke groeten,
pieter_1984
Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

onnaturlijke sexuele gemeenschap = bvb sex met dieren ! sex met minderjarigen !

ik dacht dat je slimmer was beste articynda!
Bericht 11 van 14
laatste antwoord

geschikt om (...) met je partner naar te kijken.

Bijgevolg moet het hier dus overduidelijk om romantische komedies gaan o.i.d. als ze ook voor vrouwen geschikt zijn, en is louter de titel ongelukkig gekozen. Ik zie dus geen enkel probleem.

:^O :-x

Photobucket

Photobucket

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

Dat hangt van het milieu af waar je inzit he winkelcentrum, ik kan mij voorstellen (alhoewel, liever niet) dat er zo van die plaatsen (gaten) in de wereld zijn waar ze seks met dieren niet echt als onnatuurlijk beschouwen :^O

Photobucket

Photobucket

Bericht 13 van 14
laatste antwoord

Mensen zijn ook dieren, meer bepaald de soort homo sapiens. Volgens jouw redenering is alle seksuele gemeenschap dan onnatuurlijk?
En ik ken niet veel tieners die erin slagen hun maagdelijkheid te bewaren tot hun 18e verjaardag hoor. Minderjarigen hebben ook seksuele gemeenschap, en daar is evenzeer niks onnatuurlijks aan. Het hangt gewoon van de maatschappelijke context af wat er als "onnatuurlijk" wordt aanzien.

ik dacht dat je slimmer was beste articynda!

Dat is ook zo. Bewijs: zie hierboven.
Bericht 14 van 14
laatste antwoord