annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Negatief geven als verkoper

Ik begrijp echt niet waarom EBAY het onmogelijk gemaakt heeft om nog negatief aan een koper te geven.

Je hebt echt van die onmogelijke kopers die het bloed van onder je nagels zouden halen. Reageren niet op mails, betalen niet of laat, lezen de aanbieding niet, bvb je zegt klaar en duidelijk dat het "te repareren" is en dan geven ze een negatieve "dat het kapot is", en nog zovele redenen.

Volgens mij worden kopers OVERBESCHERMD en ik vrees dat de internetcriminaliteit ook hier zal toenemen. Bvb, kopen een duur object met paypal, verklaren dan niet ontvangen te hebben, nemen het geld terug van je paypalrekening en daar sta je dan. Ze geven dan nog een negatieve op de koop toe.

Wat kunnen wij eigenlijk nog doen als verkopers in zo'n geval?

Sommige verkopers verdienen echt een negatieve feedback en nog liefst zouden ze na verschillende overtredingen moeten verboden worden nog op ebay aangesloten te zijn. Misschien via hun computernummer dat ze geblokkeerd worden.


Johan
Bericht 1 van 43
laatste antwoord
42 ANTWOORDEN 42

Negatief geven als verkoper

We gaan eens zien wat de volmaakte alleswetende articcynda te verkopen heeft nu het voor niets is !
Bericht 41 van 43
laatste antwoord

Negatief geven als verkoper

sony-san
Community-lid
IK VERKOOP AL TIJD NIETS MEER OP EBAY..FUCK EBAY....!!!! simple opgelost..
Bericht 42 van 43
laatste antwoord

Negatief geven als verkoper

articcynda
Community-lid
We gaan eens zien wat de volmaakte alleswetende articcynda te verkopen heeft nu het voor niets is !

Mijn aanbiedingen staan online, beste collega! "volmaakte en alleswetende" zijn overigens jouw woorden... B-)
Bericht 43 van 43
laatste antwoord