annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog een uur en m'n Delvauxke loopt af !

Alleez, 't is de eerste keer dat ik zo'n madammensjakosh verkoop van een merk en da blijft maar op 103.50 euro staan terwijl ik hmmmmmm 40 volgers heb.


 


Nog een uurke, 't is 't hopen dat het een beetje meer opbrengt.


 


'k Zou nog kunnen een weddenschap organiseren.


 


Alleeez, hoeveel denken we?  125?  150?  250?


 


Weet je wat, ben ik al content met 125 euro voor die één en 50 voor dien andere en als het meer en veel meer is dan ga ik er een goeien op drinken.


 


Feit is, 't is officieël, dus 21% btw van de totale verkoopprijs afdokken aan Vaderke Staat en dan nog een keer belasting op de winst ....


 


Alle vrouwen die van DELVAUX houden, BIEDEN graag!


 


 


,-)

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Nog een uur en m'n Delvauxke loopt af !

e-user2
Community-lid


Feit is, 't is officieël, dus 21% btw van de totale verkoopprijs afdokken aan Vaderke Staat en dan nog een keer belasting op de winst ....



Jij maakt graag de belgische staat rijker zeker?



Als het over een item gaat dat je zelf aankocht van een particulier dan is hier toch toepassing van belastingen over de marge?



Maw je betaalt dan enkel BTW UIT het verschil tussen je verkoopprijs en je aankoopprijs.



Vb?  Aangekocht voor 50 € en verkocht voor 171 €



Om het eenvoudig te houden: je 'maatstaf' om de BTW op te rekenen (die dient afgedragen te worden op dit artikel) (171 - 50) / 1.21 of 100 euro en dus 21% of 21 euro af te dragen aan BTW.



Personenbelasting (of vennootschapsbelasting) zal je dienen te betalen op de resterende 100 euro uit dit voorbeeld.

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Nog een uur en m'n Delvauxke loopt af !

speedsterboy1
Community-lid

Awel, ik denk aan 185,15 eur.


Normaal zou ik meer gokken maar rekening houdend met de slijtage en dat het afloopt op een zondagavond.


Maar hopelijk zit ik er dik naast he.

Photobucket

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Nog een uur en m'n Delvauxke loopt af !


Als het over een item gaat dat je zelf aankocht van een particulier dan is hier toch toepassing van belastingen over de marge?


 


Maw je betaalt dan enkel BTW UIT het verschil tussen je verkoopprijs en je aankoopprijs.


 



Misschien is deze tas helemaal niet aangekocht ?


Door een klant vergeten in de winkel ?


En dan maar rap verkopen ... stoute Winkelcentrum !




Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Nog een uur en m'n Delvauxke loopt af !

Ni slecht he winkelcemtrum : 282 euro voor de ene en 42 euro voor de andere. Toch ni zat geweest gisteravond?  Groetjes Zyabo.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Nog een uur en m'n Delvauxke loopt af !

Wow !!! Dat zal je humeur toch wel weer opkrikken !!! 😄



m.
Bericht 6 van 6
laatste antwoord